outfit black ..or not?

Ahojte
     Rozhodla som sa, že ani túto nedeľu nevynechám a podelím sa s vami o kúsok z môjho života. Včerajší večer bol naozaj zaujímavý, keďže jedna moja veľmi dobrá kamarátka mala premiéru na  prehliadke v plavkách. Samozrejme, že sme si to nemohli nechať ujsť a išli ju psychicky podporiť a povzbudiť. Prehliadka dopadla super a konečne som túto noc mohla dospať všetko to nedospaté. Keď som včera videla všetky tie štíhle baby, až ma srdiečko zabolelo, že by som konečne mohla pohnúť s tým mojím lenivým zadkom a začať konečne cvičiť!:D Po rannom prebudení ma táto myšlienka hneď prešla a dala som si Monte s pudingovou šatôčkou. Čakala som, že ma to bude držať dlhšie, ale nakoniec z toho vznikol rekord v mojom najkratšom predsavzatí.  Momentálne premýšľam, akú "mňamku" by som zjedla na večeru.
     Dnes som sa naladila elegantne a nečakane znovu do čierna. Aj vy tak milujete klobúky? Ja som nimi posadnutá už dobré dva roky. Dnes som zvolila môj najobľúbenejší, keďže sa mi zdá, že sa hodí takmer ku všetkému. Celkovo všetky vkusné "pokrývky" hlavy sú moja srdcovka. V mojom dnešnom skôr jesennom outfite, môžete vidieť béžový kabátík s kožušinou. Mierne rozširuje, ale vysoké čižmy na podpätku to trošku vykompenzujú. :) To by bolo také menšie zhrnutie všetkého. čo treba vedieť a v stredu sa môžete tešiť na nákupy kozmetiky a recenzie. :) Teri ♥










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára