Outfit with checkered poncho

Ahojte
     Ako zvyčajne prajem krásnu nedeľu, keďže som sa opäť po dlhšej dobe rozhodla pridať nejaký nový outfit. Akurát včera som si asi po 100 rokoch upratovala oblečenie v skrini a dávala na miesto veci, ktoré som mala rozhádzané po byte. Na to nadväzuje skutočnosť, že som objavila také kúsky, na ktoré som úplne zabudla. Jednou z nich je aj moja obľúbená, no bohužiaľ moc nenosená *poncho-deka*. Nie je síce z najpríjemnejšieho materiálu, ale keď si pod ňu zoberiete nejaký basic roláčik, alebo tričko s dlhým rukávom, je to úplne v pohode. :)






























     Určite ste si mohli všimnúť, že som ako obvykle celá čierna. Obľúbenú farbu proste nezapriem. :D
Nemám dnes moc kreativity na písanie a rozoberanie nejakej témy, takže pridávam aspoň fotky pre inšpiráciu. Sľubujem, že ďalší článok bude viac zmysluplnejší. :D Teri ♥ 
































































































































































































































     *Momentky sú občas naozaj zlé :D*

5 komentárov: