Outfit summer goal

Ahojte
     Po necelých a hlavne neuveriteľných štyroch mesiacoch som sa vrátila k mojej malej vášni a to písaniu. Sme v polovici letných prázdnin a ja som si konečne našla čas a chuť zrealizovať moje nápady a myšlienky. Posledné mesiace boli naozaj pestré a stihla som prežiť neskutočné momenty s úžasnými ľuďmi, na ktoré nikdy nezabudnem. Spoznala som veľa nových a skvelých kamarátov, no i takých, ktorí mi v tom čase do života priniesli skôr zlý pohľad na svet, ako pozitívny. Som zástancom názoru, že "čo sa má stať, sa stane a je hlúposť trápiť sa minulosťou" :). Milujem usmievavých ľudí, z ktorých vyžaruje dobrá energia a preto sa snažím byť stále usmiata s dobrou náladou. Priznám sa, že niekedy mám aj ja chvíľku kedy to jednoducho nejde. Nie je to žiadne tabu, každý z nás pozná ten spomínaný "zúžený" pocit seba samého a samozrejme na tom nie je absolútne nič zlé. Život je predsa o pocitoch a túžbach, no nie? :)  
     Radšej sa presuniem k dňom, ktoré momentálne prežívam. Prázdniny sú super obdobie. Každý z nás zažíva "tie" oddychové dni, kedy sa nedá robiť nič iné, len ležať a tlačiť do seba nejaký ten melón. Tohto roku sa nám počasie tak trošku zbláznilo a ide z extrémov do extrémov. Jeden deň nechutne vysoké teploty a druhý zase dážď a počasie typu aprílového. Chcelo by to zobrať kufre a odísť do jednej z tých teplých krajín, v ktorých sa o zmenu počasia na prehánky, nemusíme báť.

     Dnes nám našťastie slniečko zasvietilo a preto sme sa vybrali pofotiť nejaké to nové oblečenie, ktoré mi za ten čas pribudlo v skrini. Ak ma už aspoň trošku poznáte, viete, že inú farbu ako čiernu alebo bielu na seba v poslednej dobe nedám. Neviem prečo, ale túto kombináciu milujem a nikdy sa jej nevzdám. :) Dnešný outfit je ladený do "dievčenského štýlu". Tým myslím sukničku, volány a moje obľúbené pohodlné lodičky s malou mašličkou na boku. Keď sme fotili, ako naschvál začalo brutálne fúkať a tak z toho vznikli celkom vtipné zábery. Dúfam, že sa vám budú páčiť a čoskoro môžete odo mňa čakať ďalší článok. Teri ♥:)  











































































































































































































































































































3 komentáre:

  1. halenka i sukne super, vymenila bych boty a bude to jeste vetsi parada :) treba nejake sandalky a nebo naopak vice elegantni podpatky, nejake lakovane cerne :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Máš pravdu, mohlo by to byť fajn. :)

      Odstrániť