Moje radosti z veľkej noci ..

Ahojte
      Krásnu Veľkú Noc prajem všetkým. Dúfam, že ste dnešný deň strávili tak, ako sa patrí. Ja som dnešok skoro celý prespala a preležala. Priznám sa, že ja osobne  tieto a podobné sviatky nejako neprežívam, takže pre mňa to bol obyčajný deň ako dni ostatné. Samozrejme, že som bola aspoň na moment pozrieť rodinu, ale to je asi jediná moja dnešná aktivita, ktorú som urobila. :)
     Taktiež nie som ten typ osoby, ktorá má dva týždne dopredu nachystané čokoládky a podobné mlsky pre "šibačov". Bude to asi tým, že som mestské dieťa a vyrastala som na sídlisku, nie na dedine. Neuznávam oblievanie studenou vodou, keďže s tým nemám dobré skúsenosti a dva roky dozadu po Veľkej Noci som skoro skončila so zápalom pľúc.  Áno, áno ja a imunita sme jednoducho najlepšie kamarátky.  
      Ako ďalšia tradícia je šibanie korbáčom.

                    ......nemám rada šibanie korbáčom.

     Jediné čo uznávam, je to, keď (už väčšinou) postarší členovia rodiny použijú namiesto vody voňavku. Aj keď potom smrdíte ako dom dôchodcov, stále je to lepšie ako byť obliata tou najľadovejšou vodou,( pretože keby bola náhodou len vlažná, tak to očividne nemá zmysel...) Logika všetkých chlapov. Dnes som videla behať po sociálnych sieťach veľa obrázkov typu: "Netreba Veľkú Noc na to, aby ženy dostali po zadku a boli mokré,.. na to stačí  len poriadny chlap.." a prekvapivo s tým úplne súhlasím
     
     Poslednú vec, ktorú dnes zmienim je jedlo. Obrovské kopce jedla a koláčov. Milujem to. Bohužiaľ tohto roku je tu taký menší problém. Keďže nejem múku, vyprážané a snažím sa obmedziť sladké, tento obžerný sviatok pre mňa v konečnom dôsledku nemá žiaden zmysel. Žiadne rezne, ani zemiakový šalát. Rozmýšľam, že si spravím nejakú zdravú alternatívu, ale na to som až moc lenivá. Idem si dať teda výdatný cottage syr a pekný zvyšok sviatkov prajem všetkým. 
Jedzte s mierou! ♥


      Dnešný oufit je ladený opäť do mojich troch obľúbených farieb (aké nečakané..som samé prekvapenie však?) :D. Milujem tieto old school nohavice, ktoré mám zdedené po mamine. Čierne Adidas boty, kožuštek a batoh sú už len doplnkami. 
Teri ♥



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára