Som demotivovaná...

Ahojte

     Verte či nie, naozaj sa čudujem, že som samú seba donútila sadnúť si za počítač a napísať niečo na môj zabudnutý blog. Myslím si, že to nebude len tak...Som demotivovaná svojim životom, keďže moja dovolenka skončila len pred pár dňami. Prvé septembrové dni už prišli a ja som odkázaná na posledný rok strednej školy. Priznám sa vám, že moje pocity z tohto nikdy nekončiaceho kolobehu sú tento raz odlišné. Nemám pocit, že tu patrím. Väčšina mojich kamarátov a kamarátiek má strednú školu už za sebou a momentálne sa trápia s problémami ich nových vysokých škôl. Keďže spolu trávime veľa času, mám nutkanie riešiť tieto problémy tiež, aj keď mám na ne ešte necelý rok čas. Viem, že to nie je dlhá doba, ale mala by som si užívať to, že stále bývam doma a má mi kto navariť a oprať. Teším sa na vysokoškolský život, ako malé dieťa na novú hračku. Uvedomujem si, že stredná mi bude chýbať, ale nemyslím si, že až tak silno, ako to všetci tvrdia. Mojich 8 rokov na strednej škole nebolo vždy najpozitívnejších. Nikdy som nemala samé jednotky a nepatrila som medzi tých najmúdrejších. Môj názor je, že v živote nie je podstatné sa bifľovať všetko od slova do slova, ale hlavné je tomu pochopiť. Taktiež, ten kto nemá komunikačné schopnosti, v živote neprerazí nech je akokoľvek inteligentný. Tieto veci nie sú žiadne tabu..sú to nám všetkým známe fakty. Mám celkom náročné gymnázium a nie som ani zďaleka ten typ, ktorý celý deň sedí nad učivom a nemá kamarátov. Neodsudzujem takých ľudí, len to asi nie je moja šálka kávy.
     Milujem smiech a humor, hlavne ten náš interný. Milujem výlety a cestovanie. Milujem všetko, čo mi do života niečo dáva, aj keď nie z tej knižnej stránky. Občas potrebujem vypnúť a len tak si píšem moje myšlienky na papier alebo do počítaču. Následne ich zavriem a už sa k nim nevraciam. Beriem to ako také, moje malé vykúpenie z nepekných chvíľ.


































     Úprimne mi chýbalo toto odreagovanie a blogovanie. Nič nesľubujem, ale mám rozpísaný jeden článok o mojej dovolenke snov 2017. V najbližších dňoch sa hádam dokopem ho pridať. Toľko neopísateľných zážitkov v 11 dňoch, ktoré ubehli nereálne rýchlo.
     Dnes pridávam pár fotiek, ktoré pre vás môžu byť inšpiráciou. Nič prehnané, všetko v jednoduchosti, tak ako to mám rada ja. Fotky boli fotené už dávnejšie počas teplejších dní.
Teri ♥











2 komentáre:

  1. Tiež sa v poslednej dobe cítim maximálne demotivovane, ani neviem prečo.. ináč, bohovské vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť