Outfit Stay Noble

Ahojte
     Dnes pridávam jeden z mojich zaujímavejších outfitov. Ak mám pravdu povedať, inokedy obľubujem radšej jednoduchší štýl a menej vzorov.

     Zvolila som kombináciu čiernej a zlatej farby. Zvláštnosťou tohoto outfitu je práve sukňa, ktorá niekomu môže na prvý pohľad pripomínať záclonu. Mne sa veľmi páči a myslím si, že ak ju skombinujete s obyčajným čiernym tričkom alebo košeľou bude to vyzerať naozaj dobre. :)
     Mojím novým prírastkom do zbierky kabeliek, je táto 20 ročná čierna tzv. kufríkova, ktorú mi darovala moja babička. Je celá kožená a úplne nová. Som z nej naozaj nadšená, pretože milujem retro veci a  myslím si že dokážu dodať outfitom šťavu. Je to čisto môj osobný názor a nemusí s ním každý súhlasiť. :)

     Ako som už spomínala v predošlom článku, oblečenie sme fotili na zámku Kunerad a myslím si, že je to super prostredie na "photoshooting" v prírode. Tým, že je zámok už 4-5 rokov nefunkčný a zhorený pôsobí to trochu strašidelne no i veľmi fascinujúco. K fotkám nám veľmi dopomohlo aj slniečko, preto dúfam že sa vám budú zábery mojej maminy páčiť :). Teri ♥














































































































































Sukňa: Dresslink
Lodičky: Bugatti
Kabelka: Darček od babičky
Tričko: Lindex
Náhrdelník: Six
Okuliare: Gate
Rúž: Rimmel












5 komentárov: