Outfit Woodcutter

Ahojte,
     Kedže nám dnes počasie nepraje a vonku je neskutočne únavná atmosféra, rozhodla som sa tento deň oživiť nejakým príspevkom na môj blog. Poznáte ten pocit keď sa na nič iné nezmôžete len sa povaľovať v posteli, občas sa ísť najesť a znovu to celé opakovať ? :D ..Áno, takto sa práve cítim ja. No však mám aj nejaké tie povinnosti, ktoré si treba plniť. Ako ste sa už mohli dočítať v minulých článkoch, obľubujem ležérny štýl obliekania a dnes vám jeden takýto outfit ukážem.

     V tomto looku nie je nič špeciálne okrem mojich obľúbených tenisiek značky Nike. No však heslom, ktorým sa snažím riadiť je, že v jednoduchosti býva krása. Pri mojom obliekaní je veľmi dôležitá aj pohodlnosť oblečenia a keď sa v niečom necítim dobre alebo stiesnene, tak si to na seba jednoducho nedám. Ladila som kraťasy s vysokým pásom a sivú rolákovú mikinku, ktorú som ulovila v jednom super Secondhande. :)
     Fotky ako inak fotila moja mamča. Tieto zábery boli robené naozaj na rýchlo, avšak myslím si, že sa vydarili a nie je sa začo hanbiť. Dúfam že sa vám budú páčiť, Teri ♥ 




   






































































































































































































































Tenisky: Nike AirMax
Kraťasy: Bershka
Mikina: Secondhand
Okuliare: Lindex
Čiapka: E-Bay

3 komentáre:

  1. krasne fotky! fakt chvalim :) pekne, jednoduche ale je mi zima pri pohlade na teba :D ale mas pekne nohy ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) .. a nie nebola v ten deň svietilo slniečko, aj keď to tak nevyzerá :D

      Odstrániť
  2. Wow super outfit ale to ani silonky nemas? :-O

    OdpovedaťOdstrániť