Shopping Time 1

Ahojte,
     Aj vás tak dnes zaskočilo počasie ako mňa ? Najväčší bonus, ktorý sa dnes stal bol jednoznačne ten, keď v jeden moment snežilo a hrmelo naraz. No však ako sa hovorí, počasie si nevyberieme. Dnes pridávam článok o mojich nových prírastkov do šatníka. Rozhodla som sa pridávať podobný formát príspevkov vtedy, keď si kúpim nejaké zaujímavé vecičky a budem mať chuť sa s vami o ne podeliť.  Dúfam, že sa vám dnešný "Haul" bude páčiť. :)




1.New Yorker 
Black High Waisted Jeans
   Už dlho som hľadala čierne nohavice s vysokým pásom a tieto mi nielenže dobre sadli ale spĺňajú jednu z pre mňa najdôležitejších vecí, nie sú mi krátke! Preto im patrí jedno veľké PLUS :)




2. F&F 
Black "Boy" Shoes
Tieto čierne topánočky sa mi veľmi páčia z dôvodu toho, že mám rada chlapčenský štýl obliekania a budú sa dať výborne skombinovať napríklad s košeľou a nejakými modrými jeansami. 




3. Koton
Boyfriend Jeans
Tieto modré nohavice som zakúpila hlavne preto, lebo boli v obrovskej zľave a trhalo mi srdce ich tam nechať. Mám doma jedny "Boyfriend" Jeany ale túžila som si kúpiť ešte nejaké, v ktorých nevyzerám ako keby ma niekto dotrhal. :D




4.HM
Black A-Skirt
Pôvodne je táto sukňa kupovaná v Secondhande. Už som spomínala v jednom z mojich minulých článkov, akého som názoru voči tovarom z "druhej ruky", takže táto suknička je podľa mňa úplne super či materiálom alebo strihom. 




5. Bijou Brigitte
Gold Earings
Keďže som mala do nedávna v ušiach tunely a pred pár týždňami som si ich vybrala, mojou povinnosťou bolo si kúpiť nejaké náušničky aby mi zakryli diery, ktoré mi tunely zanechali. Tieto zlaté sú veľmi decentné a hodia za mi k ostatným doplnkom, ktoré vlastním. :)



6. Esence, Dermacol 
Colorful Lipstick

Matný lesk od Esence je celkom fajn ale čakala som niečo lepšie. Nevydrží dlho ale farba je veľmi ľahká a nič s ňou nepreženiete. 
(05 Velvet Rose) 



Ten istý lesk, len v krikľavo červenej farbe. Viem, že je to asi zvláštne ale zdá sa mi lepší, či už konzistenciou ale aj výdržou. :D
(07 Silky Red)



Ako posledný je lesk značky Dermacol. Jeho výdrž je neskutočná. Má naozaj peknú farbu a nič nedoporučujem viac ako tento produkt. Jeden veľký LIKE !! :)
Odtieň 09





















1 komentár: