Outfit Rumburak

Ahojte
     Dnešný článok by som najskôr začala polemizovaním o momentálnom slovenskom počasí. Tento zamračený a občasne upršaný deň mi moc na nálade nepridal. Skôr spôsobil moju aktuálnu dosť veľkú únavu. Najradšej by som sa zabalila do pohodlnej periny, urobila si horúcu čokoládu a pozrela nejaký dobrý seriál. Namiesto toho, som až teraz dorazila domov. Neviem kto vymýšľa učebný plán našej školy, ale dať nám v pondelok 8 hodín nebol asi jeden z najlepších nápadov. Už po prvej hodine som mala pocit, že lusknutím prstu zaspím a nikto ma nikdy nedonúti vstať ! Tieto pondelkové školské "masakre" fakt nemusím. No, ale už dosť obkecávania a vrhnem sa radšej na dnešný outfit.  
     
     Milujem klobúky! Áno, už som to spomínala asi stokrát, ale nemôžem si pomôcť. Som vďačná za môj tvar hlavy, na ktorom nevyzerajú až tak komicky. :D Ako môžete vidieť, aj dnes som jeden z nich použila ako doplnok. Keďže nie som až taká "straka" ako ostatné baby, musím sa vynájsť inak a doplnky ladím naozaj jemne. K tomuto looku som nič extra nevymýšľala a zobrala som si na krk len jednoduchú troj-retiazku z HMka.  Celý outfit sa mi zdá v konečnom dôsledku celkom tmavý. Posnažím sa ďalší z mojej zbierky oživiť niečim zaujímavejším. Napriek tomu sa mi táto kombinácia páči a som nadmieru spokojná s fotkami. Pár ich sem hodím, tak checkujte ďalej :). Teri 













































































































































































































































2 komentáre:

  1. klobouky jsou super, tenhle se mi libi :) mne taky cepice a klobouky slusi, nebo alespon okoli to rika, ale mam problem, ze k tomu musim mit rozpustene vlasy protoze s culikem to vypada blbe . a to bych si je zase musela zehlit, a to uz je moc prace :D

    ClaudiasNewLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich zbožňujem :).. a nič si z toho nerob, s vlasmi sú stále len problémy. :D

      Odstrániť