Outfit Old School

Ahojte
      Vopred sa ospravedlňujem za moje dvojdňové meškanie s článkom, ktoré zapríčinila ne-spolupráca priedušiek s mojím telom. Všetci predsa vieme, že otázku "Čo sa stane, keď sa počasie zmení na nepoznanie?" si nemusíme ani klásť. Slečna Kosecová totižto pozná odpoveď najlepšie...ochoriem! Našťastie moje nachladnutie netrvá dlho a pomaličky sa začínam cítiť zase zdravo. :)
     Dnes by som vám chcela ukázať outfit, ktorý mám už v mojej zbierke nejakú tu dobu. Keďže pred pár týždňami bolo vonku ešte ako tak teplo, dal sa nosiť na bežné nosenie. V týchto dňoch by som si túto kombináciu vedela predstaviť taktiež, no s nejakým pekným elegantným kabatíkom. Bez neho to považujem za dobrovolné zamrznutie.
     Kombinovala som veľmi jednoduché kúsky. V minulom článku som spomínala, že budúci fit bude viac farebný. Ako si môžete všimnúť, moje rozhodnutie sa ani dnes nenaplnilo. Občas sa tam síce mihne červená, no žiadna sláva, čo sa týka farebnosti. Nemôžem si pomôcť, ale ja tieto farby jednoducho zbožňujem. :)   
Volné zvoncové nohavice s vysokým pásom, špicaté baleríny a tielko okolo krku, spolu vytvárajú tzv. "Old look". Veľmi sa mi tento štýl obliekania páči. Rešpektujem, že niečo také, nie je šálka kávy pre každého. Dokonca mám pocit, že mi to pridalo pár kíl na váhe, i pár rokov na výzore. Napriek tomu dúfam, že sa vám budú fotky od mojej osobnej fotografky mamči páčiť. :) :D Teri    















































































































































































































Nohavice: F&F
Baleríny: HM
Tielko: Orsay

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára