Black Matte Nails

Ahojte
     Ako ste si už z názvu mohli všimnúť, dnešný článok sa bude týkať mojich nových gélových nechtíkov.  Som z nich nesmierne nadšená. Vybrala som si špicatý tvar, čierny matný lak a prsteník na obidvoch rukách som si nechala nalakovať na trblietavo-zlatú. Ostatné nechty ozvláštňuje malý zlatý kamienok. 



      Keďže hrám volejbal, nemohla som si dovoliť takú dĺžku ako som chcela. No i napriek tomu si myslím, že to stačí a vyzerá to super. Čo sa týka hrania, nechty mi absolutne neprekážajú a zatiaľ sa mi ešte nestalo nejaké vážne "zranenie". Tieto krásky sú v poradí druhé. Moje prsty pred tým skrášľovali taktiež špicaté, ale pre zmenu čisto matné bledo-ružové gélové nechty, ktoré môžte vidieť na obrázku pod článkom. Komu však vďačím za tieto super nechtíky ? ... Ak ste zo Žiliny a chcete skúsiť nejakú tu zmenu, doporučujem vyskúšať gélove nechty od Lindy zo salónu Biostyle. :) 
Je to príjemná zmena a myslím si, že ženy alebo dievčatá, ktoré sa rady skrášľujú to ocenia najlepšie.
PS: Každý mesiac nové nechty = nový článok
To je na dnes všetko..Teri :)   

Predtým:






































Teraz: 

 
     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára