Get Ready With Me- Autumn

Ahojte
     Prajem všetkým krásnu oddychovú sobotu. Dnešný deň som začala s úplne super náladou, keďže konečne môžem pridať moje jesenné get ready with me. Na tento článok sa pripravujem nejakú tu dobu a naozaj som mala pocit, že ho nikdy nedokončím. Zdravie sa mi celkom polepšilo. Bohužiaľ, okrem môjho hlasu, ktorý sa asi očividne rozhodol, že ma na nejakú tu dobu opustí. No takto..Veľa kecov, málo skutkov. Poďme radšej na to ! :D  






























     






       Ako prvým by som začala make-upom. Zvolila som nude farby, ktoré som doladila fialovo-hnedým rúžom. Úplne prvou vecou, ktorú som pred samostatnou prípravou urobila, bola jednoznačne sprcha! Po sprche samozrejme nasleduje prečesanie vlasov, aby to v konečnom dôsledku vyzeralo dobre. Na moje vlásky používam rôzne prípravky, aby som dosiahla dokonalý efekt. O tom však potom...ako sa hovorí. Prečesala som ich Tangleteezrom, ktorý ich netrhá a hlavne nekváče. Ak máte s týmto problém, určite doporučujem. :) 









     Ako make-up používam môj obľúbený v odtieni (Nude) od Avonu, ktorý pleť zjednotí a je veľmi ľahký. Po nanesení make-upu pokračujem známym korektorom (Camouflage Cream) od značky Catrice. Je výborný a super zakryje všetky nedokonalosti na našej pleti. Výnimkou nie sú ani kruhy pod očami, na ktoré je tento korektor expert. Nanášam ho plochým štetcom. Aby všetko držalo ako má, nanesiem púder. V tomto prípade je to zmatňujúci púder značky Pupa
     Keď je celá táto rutina hotová, pokračujem obočím. Táto časť je pre mňa osobne asi tou najzdĺhavejšou, keďže moje obočie je bledej farby a občas mi ho ani nie je vidno. :D Používam naň tri farby ceruziek, aby som vytvorila tzv. ombré efekt. Keď mám viac času, pomáham si tieňmi na obočie od značky Esence. Lenže slečna Kosecová väčšinou nestíha a tiene vytiahne z jej kozmetického kufríka naozaj málokedy. :) Poslednou a najzábavnejšou časťou je konturovanie tváre. V tomto sa neskutočne vyžívam a milujem záverečný efekt konturovania. Broznerom zvýrazním lícne kosti, zúžim čelo a takisto nos. Priznám sa, že nie vždy sa mi to podarí... nie som predsa profík. :D Následne použijem lícenku alebo líčka na dodanie zdravej farby pleti. 























     Po nanesení primeru na oči, som zvolila spomínané hnedé nude tiene a naniesla som ich tak, ako vidíte na obrázku. Nie je to nič extra, ale nemám rada tmavé očné tiene, lebo mám pocit, že mi oči opticky zmenšujú. Tzv. mačacia linka nesmie chýbať. Ja linku v poslednej dobe už tak často nepoužívam, kvôli spomínanému nedostatku času. :) Ak máte rady umelé riasy, tak ich pri tomto líčení odporúčam použiť. Ja som zvolila špirálu od Rimmelu takisto na horné, ale aj dolné mihalnice. Posledným krokom je biela ceruzka, ktorú nanesiem na dolnú vnútornú linku a tak ešte viac zväčším oko.  












































     Našim "finishom"  celého líčenia sú pery. Hnedou konturkou ich obkreslím a vyfarbím. Na zvýraznenie farby volím rúž značky Esence





A je to! Make-up máme hotový a môžeme sa vrhnúť na vlasy! :)
     Vlasy jednoducho vyfúkam a končeky vyživím olejčekom. Zapnem žehličku, ale ešte pred tým nesmiem zabudnúť na ochranu pred teplom v podobe spreju od značky Avon. Po vyžehlení použijem posledný sprej, aby mi vlasy ostali rovné a nezvlnili sa! Prečešem, nasadím klobúk a môžeme sa presunúť na moju najobľúbenejšiu časť, ktorou je outfit. :)





     Zvolila som kombináciu čiernej, bielej a tmavo-modrej farby. Nohavice s vysokým pásom sú pre moje kríže tou najlepšou voľbou. Crop-topový basic roláčik je vec, ktorú nosím neustále. Snažila som sa tento fit niečím obzvlášniť a tak som si zobrala moju nepochopenú priesvitnú kabelku. :D Čierny kabát a bagandže dokonale dokončia tento look. :)







































Kabátik- Tally Weijl 
Rolák- Koton
Nohavice- Koton
Kabelka- F&F
Topánky- CCC


     Mimochodom.. poznáte ten pocit, keď vám len tak zrazu zmiznú fotky z počítaču a nikde ich nemôžete nájsť? ..Presne toto sa mi stalo dnes. Takže moje nervy boli naozaj na krajíčku, aby som sa na to celé nevykašlala. Nakoniec som to dala nejako dokopy tak dúfam, že sa vám článok páčil. :) Teri ♥ 


12 komentárov:

  1. Moc se mi líbí outfit! :) jen nechápu pořád ty průhledné kabelky, vždyt tam člověk nemůže nic nosit, aby nešlo vidět, že má v kabelce bordel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ich zo začiatku tiež nechápala, ale teraz som rada, že takú vlastním :).. Aspoň ma núti, si v ňej dodržiavať poriadok. :D

      Odstrániť
  2. volila bych jine kalhoty a boty, takhle mam pocit ze ti docela deformuji postavu :) jinak kabelka je super, libi se mi tyhle pruhledny, a ja v kabelce nikdy bordel nemam, takze by to pro me nebyl problem :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to možné,... i keď na živo sú trošku iné ako na fotkách :) a ďakujem, tú kabelku zbožňujem :3 :D

      Odstrániť
  3. Super fotky a make up, ale nic nemá na tu skvělou kabelku ! Myslíš, že jí tam ještě prodávají nebo už jsi kupovala dávno?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej ďakujem veľmi pekne :). Vieš čo treba ísť pozrieť, kupovala som ju toto leto niekedy na konci júla a nie je vylúčené, že bude vypredaná :D Držím palce :)

      Odstrániť
  4. páči sa mi tento typ článku :) outfit ti veľmi pristane
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super taška :)) a odstín rtěnky ti krásně sedne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. outfit se mi moc líbí ":))

    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť