Outfit Sisters

Ahojte
     Rada by som vám zapriala krásny vianočný čas, no bohužiaľ tento rok to naozaj zmysel nemá. Aj vás tak deptá upršané počasie? Áno je pravda, že k jesennému ročnému obdobiu dážď patrí, ale pane bože!... Veď je december! :D Všetci by sme sa mali povinne sánkovať a robiť tie čudné tradičné  a hlavne vianočné veci, ako každý rok. Jediným šťastím je, že sa s tým pomaly psychicky vyrovnávam.  
     
     Dnes vám ukážem dokonca combo dvoch outfitov, ktoré sme si pre vás s kamarátkou pripravili. Ak sa vám mám priznať, už dlho sme nad tým premýšľali, no dohodnúť sa na vyhovujúcom čase je u nás "trošku" problém. Máme dosť podobný štýl obliekania, takže zladiť sa, bola pre nás hračka. Keďže som chorá milovníčka kabátov, tento look bez nich nemohol chýbať... Síce v tejto často treskúcej zime, by som si niekedy radšej zobrala mikinu a lyžiarsku budnu, ale kabáty sú proste kabáty! :D Ladili sme k nim pohodlné Nike Roshe run  a samozrejme v mojom prípade nemohli chýbať silonky. Bez nich, by sa z mojich nôh stali dva cencúle. S Rebekou sa mi fotilo veľmi dobre a určite sa môžete v blízkej budúcnosti tešiť ma ďalšie naše spoločné fity. 
     
     V poslednej dobe nie som absolútne kreatívna a nič podstatné má vlastne ani nenapadá. Niekedy si sadnem s hlavou plnou myšlienok a v tom momente ako začnem písať, sa z nej všetky nejakým nezvyčajným spôsobom vytratia.  
     
     To bude na dnes z mojej strany asi vše. Prajem všetkým čo najmenej stresu a vidíme sa o pár dní pri novom článku. Peknú nedeľu prajú Teri a Rebe ♥ 

Instagram Rebeka: rebeccitka























































































































































































































Rebeka
Kabát: Mango
Crop-top: HM
Nohavice: Pull&Bear
Tenisky: Nike Roshe run

Teri:
Kabát: Secondhand
Sveter: HM
Nohavice: New Yorker
Tenisky: Nike Roshe run






2 komentáre: