Outfit City Edition

Ahojte
     Zdravím vás z mojej pohodlnej.. a čo je najdôležitejšie, plišákmi obklopenej postele. Akurát si vychutnávam svoj obľúbený čierny čaj a rozmýšľam, ako sa najrýchlejšie zbavím choroby. Nízke jesenné teploty zasiahli bohužiaľ nejedného človeka. Moja "kamoška" imunita to zase nezvládla a rozhodla sa, že ma trošku potrápi. Väčšina ľudí v mojom okolí vie, že nie som z tých, ktorí dokážu celý deň presedieť a zadku a len tak "oddychovať". Najradšej by som sa v tomto momente obliekla, namaľovala a zdrhla čo najďalej od mojej postieľky ktorá sa pomaly stáva tzv. domácou návykovou drogou. Čo si však budem nahovárať...pár dní tu ešte pobudnem. Mala som toľko plánov na tento týždeň, no asi ich budem musieť všetky presunúť na bohviekedy. Jediným tohto-týždňovým plusom je to, že mám v zálohe outfit, ktorý môžem pridať a tým pádom nevpadnúť do mojej každomesačnej pauzy, ktorú sa z blogu snažím odstrániť. 
     Fú, to bola ale zložitá veta. Síce som ho nemala v pláne pridávať práve dnes, ale zdravie to tak zariadilo. Dúfam, že moje vysnívané GRWM (Get ready with me) vydám čoskoro. Už mi chýba len pár fotiek, ktoré dúfam, že v najbližšej budúcnosti nafotíme. :)
    
     Vrhnime  sa na samostatný outfit. Asi, najkrajším, síce pár kíl pridávajúcim kúskom je môj nový béžový kabátik. Dostala som ho od maminy k meninám a som z neho veľmi nadšená. Pôsobí elegantne, hlavne kvôli jeho kožušinke, ktorá mu podľa mňa dodáva niečo ako kúsok šarmu. Nosím ho skoro stále, je neskutočne príjemný a naozaj teplučký. Ako sa hovorí,..to pravé jesenné. 
     Jemne roztrhané rifle, klobúk a moje obľúbené adidasky sú to, čo v tejto kombinácií nosím najradšej. :) Fotky sme fotili ráno o deviatej na námestí v nedeľu, keďže vtedy sa od nikoho neočakáva, že by do mesta zavítal. Bohužiaľ na ranné omše som úplne zabudla a tak ma hŕstka ľudí s divne zazerajúcim pohľadom neminula. :D Čo už...občas sa stáva, takže sa nad tým už tak nepozastavujem. Pekný večer želám a poriadne sa obliekajte!! :P  



































































































































































































































































Kabátik: Orsay
Rifle: Tally Weijl 
Tenisky: Adidas Superstar

Teri ♥


6 komentárov: