Dark Red Matte Nails

Ahojte 
     Bordová, hnedá, tmavozelená a okrovo-žltá sú farby, ktoré charakterizujú momentálne jesenné obdobie. Zladiť sa čo najlepšie do týchto odtieňov je snaha každej modernej baby. Preto si myslím, že i nechty by nemali byť výnimkou. Tento mesiac som sa rozhodla ísť do spomínanej bordovej s matným finishom. Špicatý tvar je pre môj životný štýl ideálnou voľbou. :)



     
      S výberom som v konečnom dôsledku nadmieru spokojná. Keďže som si za posledný mesiac dosť obľúbila prstienky, kontrast medzi nimi a novými nechtíkmi sa mi naozaj veľmi páči. Tento krát som.. ako sa hovorí "pokúsila šťastie" a zvolila som o pár milimetrov dlhší špic.  Som úprimne zvedavá koľko mi tieto krásky vydržia, vzhľadom na moju nešikovnosť, ktorá mi z času na čas znepríjemňuje môj pohodový život. :D
   




     Dnešný článok nie je najväčšia výhra, no môj plán, ktorý sa mi zatiaľ darí realizovať bude dúfajme pokračovať aj v najbližších mesiacoch. Sama som zvedavá, aké nechty zvolím na konci novembra. :) 








































Teri ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára