Outfit Sporty

Ahojte
     Dnes vám predstavím náš ďalší spoloční outfit s mojou kamarátkou Rebekou. Snažili sme sa ho poňať v mierne športovejšom duchu, ktorí obidve obľubujeme. Keďže sme študentky, batoh je veľmi praktický, narozdiel od kabeliek, po ktorých si na konci dňa necítite ruku a časť chrbta. :D 
    
      Možno to bude týmto stresovým vianočným obdobím, ale ako som spomínala v minulom článku moja kreativita a nápady idú prudko dole vodou. Dnes som si po celodennom upratovaní a vybavovaní vecí sadla za môj počítač, so zámerom  napísať článok a poviem vám, že jediné čo som za prvú polhodinu urobila, bolo silné polemizovanie nad mojim životom. :D Občas mám pocit, že až moc nad vecami premýšľam. Som človek celkom spontánny, no v určitých veciach sa to dodržiavať bohužiaľ nedá. Jednou z mojich dnešných myšlienok bola tzv. predvianočná ľudská šialenosť. Neviem ako vy, ale ja osobne som darčeky kupovala už dlhší čas dopredu, aby som nemusela čeliť tomuto ošiaľu. Dnes sa mi napríklad stalo, že som len prechádzala cez jedno nemenované obchodné centrum a to, čo tí ľudia robili bolo choré. Z každej strany do mňa niekto vrážal..necítila som sa ani pri najmenšom dobre. Chápem...darčeky sú dôležité, ale nemá cenu si kvôli nim pokaziť celé Vianoce, no nie? :) Radšej v kľude nakúpiť darčeky dopredu, alebo je tu tá druhá možnosť s názvom e-shopy. Nejdem sa nad tým už radšej ani ďalej pozastavovať, lebo to naozaj nemá cenu. Presuňme sa radšej k nášmu dnešnému fitu. 

     S Rebekou sme sa zladili veľmi podobne, dokonca si môžete všimnúť, že máme rovnaké tenisky, ktoré podotýkam neboli kupované schválne. Kožená bunda je jedným z mojich obľúbených jesenných prvkov. Bohužiaľ nastáva zima a zápal pľúc vážne dostať netúžim, takže si ju radšej odložím na jarné obdobie. S fotkami sme nadmieru spokojné a dúfame, že aj vám sa budú páčiť. 
     Užite si zajtrajšie Vianoce a prajeme vám veľmi veľa dobrého jedla a ešte viac darčekov. :) 
     Teri a Rebe ♥   



































































































































































































































Rebeka:
Bunda: Zara
Tričko: Bershka
Nohavice: Pull&Bear
Batoh: HM
Tenisky: Adidas Superstar

Teri:
Bunda: Orsay
Sveter: Croptown
Nohavice: New Yorker
Batoh: Koton
Tenisky: Adidas Superstar




























2 komentáre: