Outfit Ready For The New Year

Ahojte
     Vianočné stresy už skončili a nový rok máme pred sebou. Ja osobne, som si z roku 2015 zobrala veľa úžasných zážitkov, no i veľa tých negatívnych. Prišla som na to, ktorí ľudia sú v mojom živote dôležití a ktorí zasa nie. Ako som tak v posledných dňoch prechádzala sociálnymi sieťami, všimla som si, že veľa ľudí vyhlasuje tento rok za ich najlepší. Keď sa tak zamyslím, v mojom prípade tento rok nebol úplne tým najlepším, ale ani tým najhorším. Je mi naozaj ľúto, že niektorí ľudia dokážu človeku znepríjemniť chvíle, ktoré sú pre neho dôležité. Myslím si, že keby ľudia nemali predsudky a tendenciu klamať a odsudzovať ostatných na prvý pohľad, bolo by všetko oveľa lepšie. :)
Nie som konfliktný človek, ale keď niekto zaobchádza s mojou osobou, tak ako sa mi to nepáči, konflikt vyvolať rozhodne viem. Radšej by som sa presunula na tie krajšie chvíle, ktoré som za minulý rok zažila. :)
     Jedným, asi najvýznamnejším rozhodnutím, bolo založiť si blog. Blogy a vlogy sleduj už naozaj dlhý čas, preto založiť si vlastný bol vždy môj sen. Ak sa mám priznať, ako prvé som rozmýšľala nad tým založiť si rovno Youtube Chanel. Keď si to tak spätne zoberiem, som rada, že som s tým počkala a prvé video pridala včera (po necelom roku). Nebola som na to pripravená, keďže som dosť citlivá osôbka a ľudia vedia byť niekedy neprajní len z princípu nezmyselného chcenia a dobrého pocitu z urážania nás. Pred týždňom mi v hlave vznikla myšlienka, ktorú som potrebovala okamžite zrealizovať. Tou myšlienkou bolo, "natočiť video, v ktorom nemusím rozprávať" a preto som sa rozhodla zobrať náš foťák a ísť natočiť pár záberov. Keďže som naozajstný amatér v strihaní videí, musela som si samozrejme naštudovať, ako sa to robí. Po nejakom tom skúšaní, sa mi to podarilo a nad moje očakávania ma to začalo neskutočne baviť. Tým vám chcem povedať, že budem v pridávaní videí pokračovať naďalej a možno sa niekedy odhodlám aj prehovoriť. :D

     Ak sa mám vyjadriť k samostatnému looku, skombinovala som niečo naozaj nositeľné v bežných a hlavne teplejších dňoch. V týchto mrazoch, by som vám to neodporúčala. Jedným z mojich vianočných darčekov bol aj tento krásny a hlavne teplučký zimný šálik, ktorý oživil celý outfit. 
Dúfam, že sa budú fotky a hlavne VIDEO páčiť. :) Teri 

PS: Link na video máte tu,.. za každý odber alebo like budem nesmierne vďačná :) ♥
https://www.youtube.com/watch?v=kxcHdS3mdyU 
        

























































































































































































Bunda: Orsay
Nohavice: Tally Weijl
Šál: Mango
Topánky: CCC

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára