SHOPPING TIME I February

Ahojte
      Hlásim sa nečakane po dlhej dobe opäť na svojom blogu! Písanie mi v poslednej dobe začalo veľmi chýbať a preto som sa rozhodla sadnúť si za počítač a odhodlane vytvoriť nový článok. Dnes to budú nákupy za mesiac február. Spojila som oblečenie, doplnky a kozmetiku do jedného celku, keďže si myslím, že samostatne by to nemalo význam. Nemám toho až tak veľa, ale s tohto-mesačnými nákupmi som nadmieru spokojná a dúfam, že sa vám budú produkty taktiež páčiť, ako sa páčia mne. :)




1. STRADIVARIUS bombera

Začala by som asi tým najzaujímavejším a to oblečením. Prvý kúsok, ktorý vám predstavím, je moja nová vysnívaná bombera! Je v bledunko-ružovej farbe a ani si neviete predstaviť, aká som bola šťastná, keď som ju po 3-hodinovom hľadaní v Bratislavskom Auparku našla :). Kúpila som ju v obchode Stradivarius. Výlet síce nebol úplne podľa mojich predstáv, keďže okrem novej bundy, som si odtiaľ doniesla horúčky a bolesť hrdla. Síce to dopadlo, tak ako to dopadlo...  veľmi sa teším na ďalšiu podobnú spontánnu akciu. 


























2. ABERCROMBIE svetrík

     Ďalší nový kúsok v mojom šatníku je pánsky svetrík značky Abercrombie. Pôvodne bol môjho otca, ale ja som mu ho tak trošku "ukradla". :D Samozrejme nie doslovne. Som z neho nadšená, lebo je teplučký a hlavne oversize, tým, že je to pánske XL. Ako môžete vidieť je tmavo-modrej farby s nádychom do čiernej. Bohužiaľ nemám jeho fotku na mojej postave, ale sľubujem, že sa objaví v jednom z mojich plánovaných outfitov. 




3. AMISU chlpatá vesta
     
     Popravde nemám úplne v láske obchody typu Gate, NewYorker a pod. Bohužiaľ, toto naše krásne mesto Žilina, inými obchodmi moc nevyniká. Preto aj ja, raz za čas do nejakého zo spomínaných zavítam. Naposledy keď som bola v NewYorker, do očí mi padla táto krásna ružovo-šedá vestička. Naozaj som si ju zamilovala, i keď neprekvitá kvalitou, veľmi ma prekvapila. :) Na jednoduchom čiernom alebo bielom tričku pôsobí super.


























4. Ružový batoh

     Jednou z nezvyčajnejších vecí, ktorá sa v týchto nákupoch nachádza je taktiež bledo-ružový batoh. Nekúpila som si ho sama, ale doniesla mi ho mamča zo svadobného veľtrhu z Bratislavy, na ktorom bola vystupovať. Mám rada, keď mám niečo iné a nemá to polka dievčat z mesta, v ktorom bývam. Tento "problém" býva väčšinou v menších mestách a verím, že väčšina z nás to pozná. :D..


























4. YANKEE CANDLE

     Moja historicky prvá Yankee Candle sviečka! Už veľmi dlho som túžila po sviečke, ktorá mi rozvonia celú izbu a dočkala som sa. Dostala som ju ako darček na "sviatok" Valentín. Vonia neskutočne nádherne. Som však veľký amatér v opisovaní vôní, takže sa nato radšej neodvážim. Druh sviečky je ( SHEA BUTTER). Som zvedavá na jej výdrž, ale v recenziách som počula len chválu, tak hádam to bude také super, ako ľudia hovoria. :)
     PS: Okrem sviečky mi doma pribudla ďalšia kožušina do zbierky. Nosím ju najradšej s koženou bundou alebo nejakým decentným kabátikom. OZNAM pre všetkých vegetariánov, vegánov a ochrancov prírody..nemusíte sa báť, nie je pravá. :D




5. SLEEK

     Z oblečenia a doplnkov sa môžeme vrhnúť na kozmetiku. Od značky Sleek mám doma niekoľko produktov a používam ich neustále. Je známa svojou neskutočne dobrou pigmentáciu. V poslednej dobe som sa celkom zaťažila na rúže a konturovacie produkty. V mojom kozmetickom kufríku pribudlo populárne trio Contouring Palette v odtieni (Light 373), matný lipcream  (Birthday suit 436) a kozmetická taštička. Z môjho pohľadu sú to fakt super vecičky, palec hore :)




6.  JORDANA, W7 COSMETICS

         K týmto trom produktom nemám moc čo napísať, lebo ich nemám ešte skoro vôbec vyskúšané. Od značky Jordana sa ku mne dostala lícenka odtieňu (43 Peach Blossom) a matujúci púder (101 Light Beige). Zatiaľ  sa mi zdajú fajn. 
      Od W7 mám doma korektor v odtieni (fair). Pigmentáciu je celkom dobrá, ale výdrž sa mi úplne nepozdáva. Prirovnala by som ho ku známemu korektoru od Catrice, ale v horšom prevedení. 



7. ESSENCE, S-HE

     Poslednou kategóriu je lacnejšia drogériová kozmetika. Kúpila som si dva rúže od značky Essence. Ja osobne mám tieto rúže rada. Najviac sa mi na nich páči, že sú matné a to je hlavné! :D 
Ceruzky na pery v hnedých farbách od Miss Sporty a S-HE v týchto nákupoch nesmeli chýbať. :)



To je na dnes všetko. Teri ♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára