Outfit perfect black

Ahojte
     Hlásim sa opäť po dlhom a úžasne prežitom týždni. Maximálne oddýchnutá, plná nových pocitov a zážitkov, ktoré môžem jednoznačne zaradiť do môjho letného spomienkové "denníka" uloženého v hlave. Posledné dni som bola naozaj rozcestovaná po celom Slovensku, kde som sa stretla so super ľuďmi, videla nové veci a zažila príjemné prekvapenia. S kamarátkami sme suverénne ako správne "turistky" obehali polku Liptova a okúpali sa na Liptovskej Mare. Tri dni so samými babami dopadol nad moje očakávania,.. to sa musí uznať. :)
Ďalší z výletov bol naozaj spontánny do Bratislavy, kde sme sa s kamarátkou vybrali na malé nákupy, ktoré nedopadli až tak "malo" ako sme plánovali. Dobré jedlo a obchody sú tým, čím žiadne dievča nepohrdne. V najbližších dňoch plánujem napísať článok o nákupoch a novinkách, ktoré pribudli do môjho šatníka. 
     Dnešok však patrí outfitu, ktorý radím medzi moje obľúbené. Tým, že je celý čierny a ležérny, si získal moje srdiečko. Myslím si, že zlaté doplnky nič nepokazia a aspoň z časti tento look oživia. Chápem, že je leto a každé dievča sa teší na to, ako vytiahne zo skrine tie najfarebnejšie kúsky. Ja som asi iná a v lete aj tak najradšej nosím čiernu a bielu, ako som už písala v minulom článku. Cardigan so strapcami značky Pull&Bear som si kúpila na spomínanom tripe. Pri tomto kúsku môžem povedať, že to bola láska na prvý pohľad.  
     Prajem krásnu nedeľu a pridávam pár fotiek. Teri ♥    
































































































































































































































































































2 komentáre: