oufit Happy New Year


Šťastný a hlavne veselý Nový Rok želám všetkým. ♥
      Ako ste si užili rok 2016? Ja osobne tento rok považujem za ten najlepší, aký som kedy zažila. Stretla som nespočetne veľa ľudí a zažila toľko super zážitkov, ako nikdy pred tým. Spomínam si na môj článok presne 12 mesiačikov dozadu, kde som práve rok 2015 zhrnula v skratke, s nie moc pozitívnym nádychom. 
     Možno sa niektorí z vás čudujú čo tu vlastne robím. Aktívna na tomto blogu som nebola cca 5 mesiacov, čo ma samozrejme veľmi mrzí. Škola, koníčky a priatelia boli pre mňa v tomto roku akousi väčšou "prioritou", než písanie. 
     Dnes je 1. januára a ja pridávam článok, v ktorom by som chcela všetkým oznámiť, že mám v pláne pokračovať v písaní. Nesľubujem pravidelné pridávanie článkov, ale budem sa snažiť aby vychádzali aspoň dva-krát do týždňa. Rozhodla som sa takto z toho dôvodu, že mi písanie veľmi chýbalo a konečne mám lepšiu techniku na spracovanie fotiek. Tým pádom som plne pripravená písať, až pokým nezoderiem moju klávesnicu. 
     Nový Rok som slávila v komornej atmosfére vo dvojici. Vôbec mi nechýbala žiadna párty a bola som spokojná, že si môžem v pohodlí pozrieť moje "obľúbené" televízne programy, v ktorých sa všetci tí zúčastnení (komparzisti) neskutočne bavia na vtipoch Petra Marcina.  O pol noci sme si ťukli šampanským a ja som zaľahla spokojná do postele... Samozrejme pred tým som sa stihla ešte dotlačiť s dobrôtkami, ktoré na mňa čakali v chladničke. Ráno o jedenástej som sa však zobudila s boľavým hrdlom a dutinami (Ten šampus mi v konečnom dôsledku moc neprospel).
     Síce som mala v pláne tento článok písať pozitívne, no hlúposť ľudí mi to nedovoľuje. Akurát sedím doma, za počítačom, na jednom malom Žilinskom sídlisku a už 3 hodiny v kuse počúvam petardy a ohňostroje. Ja by som sa cez to, ako-tak vedela psychicky preniesť, ale čo malé deti, starí ľudia a psy. Tí to asi neznášajú úplne najlepšie. Dúfam, že to čoskoro skončí a i ostatní si uvedomia, že polnoc už dávno bola!
     HAUK
     
     Rada by som sa ešte dostala k dnešným fotkám, ktoré obsahuje tento článok. Môj Novoročný outfit nie je konečne celý čierny, ani biely! Rozhodla som sa, že začnem kombinovať viac farbičiek, lebo chodiť každý deň, ako na pohreb, nie je úplne to pravé. Sama som však zvedavá, ako dlho ma to bude držať. :D 
Dúfam, že sa vám budú fotky páčiť. Teri ♥




























































































































































































































Čižmy: CCC
Kabelka: www.vasekabelky.sk 
Bunda: Orsay
Klobúk: Orsay

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára