Outfit Tripper

Ahojte
     Po týždni aj pár dňoch pridávam ďalší z mojej zbierky outfitov. Včera sme sa s maminou opäť vybrali pofotiť nejaké tie zábery, o ktoré by som sa s vami veľmi rada podelila. :).
     
     Ak ste si už mohli všimnúť, môj štýl obliekania je veľmi rozmanitý. Občas mám chuť sa obliecť decentne a žensky, no však inokedy je to presne naopak. Väčšinou záleží od nálady alebo udalosti, na ktorú sa práve chystám. Dnes môžete vidieť práve jeden z tých "chlapčenskejších" outfitov. 
     
     Oblečenie som ladila do troch farieb a to modrej, hnedej a čiernej. Myslím si, že takouto kombináciou sa nedá nič pokaziť vzhľadom na to, že práve tieto patria do skupiny základných a jednoduchých farieb. Ak sa vám mám priznať, neobľubujem outfity s moc prehnanými vzormi a veľmi výraznými farbami, preto sa snažím kombinovať čo najjednoduchšie a občas to oživiť nejakým zaujímavejším doplnkom. Každému sa páči niečo iné a preto nevylučujem možnosť, že by som si niekedy kúpila napríklad žltú kabelku alebo oranžové lodičky. :D
    Jednou zaujímavosťou tohto looku je môj momentálne najobľúbenejší doplnok na krk a to čierny "choker" so striebornou hviezdou uprostred. 
     Nejdem sa už ďalej viac rozpisovať, lebo by to bolo naozaj nadlho. Pridávam pár fotiek, Teri ♥  














































































































































































Nohavice: Koton

Košeľa: Secondhand
Topánky: CCC
Ruksak: Taliansko (obchodíky na promenáde)
Klobúk: Gate
Okuliare: Dresslink
Choker: Choies

7 komentárov: