Outfit Smurf

Ahojte
     Keďže nám počasie konečne praje, môžme pomaly začať z našich skríň vyťahovať nejaké tie letnejšie kúsky. Posledné dni, tak týždeň dozadu bolo počasie naozaj premenlivé, ale som rada, že nám začalo vykúkať slniečko. Ja osobne mám radšej jar a leto a to z toho dôvodu, že nemusíte byť obalení v kope oblečenia a cítiť sa ako snehuliak. Prejdem radšej k samostatnému outfitu.

    Dnes som ladila moju najobľúbenejšiu bielu košeľu, ktorá je neskutočne príjemná na tele s modrou "áčkovou" sukničkou, ktorú dopĺňa čierny pás. Doplnky a topánky sú rovnakých farieb ako samostatné oblečenie. Lodičky som zvolila mierne špicaté, aj keď to na fotkách nie je moc vidno. Nesmeli chýbať ani slnečné okuliare, bez ktorých sa v bežnom živote ťažko zaobídem.
     Fotky boli fotené na sídlisku kde bývam, pretože nebol čas vybehnúť niekde ďalej do prírody. Dúfam že sa budú páčiť, Teri ♥    











































































































































































































Sukňa: NewYorker
Košeľa: F&F
Lodičky: Humanic
Okuliare: Dresslink
Náramok: E-Bay

4 komentáre:

  1. Moc se mi libi ta sukne, mam tyhle kralovsky modre barvy strasne rada a ani bych netipla, ze je z new yorkeru :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aká krásna modrá suknička!
    a náušnice sú dokonalé!!! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť