New Retro Sandals

Ahojte
    Leto sa nám pomaly blíži a ja som zistila, že na toto počasie nevlastním žiadne sandálky. Preto som sa rozhodla, že si nejaké kvalitnejšie musím zakúpiť. Vždy sa mi páčili a vždy sa mi páčiť aj budú topánky na vysokej platforme. Problém je bohužiaľ v moje dĺžke a šírke chodidla. Keďže som vysoká, moja noha nie je najmenšia. Väčšinou sú mi dobré topánočky čísla 40, no v tých horších prípadoch potrebujem 40,5 až 41. Väčšinou pri kúpe tenisiek problém nemám, hlavne z toho dôvodu, že viem, ktoré modely mi sedia ohľadom rôznych značiek. Ako napríklad Nike, Lacoste, Vans a iné.
    
      Keď som začala hľadať po meste, v ktorom bývam moje vysnívané sandále, bolo to márne lebo nikde som nevidela ani menšiu podobnosť s tými, ktoré som si tak dlho priala. Najhoršie je, že tu nemáme toľko obchodov s kvalitnou obuvou...Áno pár ich tu je ale sú to väčšinou rovnaké predajne len v iných nákupných centrách. To je dôvod, prečo si obuv väčšinou objednávam cez internet. V predajni CCC v Auparku som konečne také našla. Žiaľ, ako to väčšinou s mojou "milovanou nohou býva aj tieto mi boli široké. Dĺžka bola konečne vyhovujúca, no však to by som nebola ja keby ma nejaký detail na topánke nezradil. :D




     Áno, presne také ako ste teraz mohli vidieť som mala na mysli. Síce nie úplne totožne rovnakého štýlu ale veľmi podobného. Nič sa však nedá robiť a ja pevne dúfam, že do leta také nájdem. Ak sa tak stane, môžete sa tešiť na článok, ktorý bude venovaný jedinečne iba im. :D
     Teraz by som sa popravde už konečne rada dostala k sandálkam, ktoré som si zakúpila. Zo začiatku som z nich nebola natoľko nadšená ako som teraz. Zamilovala som si ich z dôvodu jednoduchosti, troškou elegantnosti a štipkou retro štýlu. Som si vedomá tej skutočnosti, že asi väčšine mužom a chlapcom sa nebudú páčiť a nie je vylúčené, že pár dievčat nad nimi ohrnie nos. Ja som nadmieru spokojná a nevymenila by som ich za žiadne baleríny ani lodičky. Sú veľmi pohodlné a majú pre mňa jednu dosť dôležitú vlastnosť a tou je ľahká kombinovateľnosť. Zakúpila som ich v predajni Humanic
    Značka mojich nových prírastkoch do rodinky topánok je TOM TAILOR.  


Teri ♥



  

















     


2 komentáre: