Outfit Roadman

Ahojte
     Dnes s menším meškaním pridávam ďalší z mojej zbierky outfitov. Rozmýšľala som, že by to chcelo niečo nové, no však na nešťastie som ochorela a tak som musela zverejniť niečo, čo už mám predbežne nafotené a napísané. Tento článok nebude dlhý, no dúfam, že sa vám budú aspoň nejaké tie fotky páčiť. 

     V dnešnom článku môžete vidieť kombináciu troch farieb a to béžovej, čiernej a bielej. Ladila som čierne nohavice s jednotvárnym tričkom, ktoré má zaujalo okamžite ako som ho uvidela. Aby outfit nebol nudný, doplnila som ho trošku zvláštnou kabelkou, ktorú mi priniesla mamina z veľtrhu v Bratislave. Keďže je aprílové počasie chcelo to niečo na prehodenie za horšieho počasia a preto som volila čierny "plášť. O zlatých doplnkoch pri mne nemôžeme pochybovať a myslím si, že krásne dotvárajú celý dojem.
     To je asi všetko čo vám dnes k tomu poviem, sami musíte uvážiť či sa vám to páči alebo je to na vás až moc prekombinované.  Mne osobne sa to páči veľmi, no však každý má svoj názor. Teri ♥











































































































































































































Nohavice: New Yorker
Tričko: Koton
Kabátik: Zdedený po mamine-20 rokov starý
Lodičky: Bugatti
Kabelka: Kúpená na veľtrhu
Klobúk: E-Bay
Okuliare: Dresslink
Prsteň a náhrdelník: Bijou Brigitte

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára