Leopard Dress HOT or NOT ?

Ahojte,
     Dnes nám moc počasie nepraje a tak som sa rozhodla pridať konečne nejaký nový príspevok na môj blog. Som rada, že som sa k niečomu takémuto konečne po dvoch dlhých týždňoch dokopala. Ako ste si už mohli všimnúť podľa názvu, už dlho je preberaná tá myšlienka, či je leopardí vzor "in alebo "out. Chcela by som sa k tejto téme vyjadriť a preto som sa rozhodla napísať dnešný článok. Je to môj osobný názor a som si vedomá toho, že nie všetci budete so mnou súhlasiť. Ale keď som sa už takto rozhodla a odvážila, tak poďme na to ! :)  
























      
     V prvom rade by som chcela povedať, že nikdy som nebola a nikdy asi ani nebudem obľúbencom leopardieho vzoru. No však posledný rok mu pomaly začínam prichádzať na chuť. Ide len o to, vybrať si štýlový kúsok a skombinovať ho tak, aby v konečnom outfite vynikol. V prvom rade by som vám chcela ukázať oblečenie a doplnky, ktoré sú podľa mňa prehnané a moc prekombinované. Občas sa dá povedať, že aj nevkusné. Neberte to tak, že "zhejtujem aj to čo sa nedá, čítajte ďalej a uvidíte, že môj názor nie je len negatívny. :) :D

1. Legíny 

     Ja osobne nie som zástancom legín. Nerada ich nosím na verejnosti. Väčšinou sa k tomu odhodlám len doma, alebo v posilňovni. Dokonca nenosím inú farbu ako čiernu. Preto leopardie legíny radím do skupiny "NOT".



2.  Lodičky na plnej platforme (tzv. "kopýtka)

     Ako ďalšie, ku ktorým by som sa chcela vyjadriť sú lodičky s plnou a vyvýšenou platformou. Takýto štýl topánok neodsudzujem, lebo sama dobre viem, že sú pohodlné a dajú sa pekne využiť v outfite. No však čo sa mi zdá naozaj "NOT" sú práve "kopýtka" tohto materiálu. :)



3.  Tenisky na vysokom podpätku

     Ďalšie topánočky, na ktoré by som chcela upozorniť sú práve tenisky s vysokým podpätkom. Jediné čo k tomu poviem je, že nemám ich rada a nikdy ani nebudem. Podľa mňa vynájdenie týchto tenisko-lodičiek bol len nejaký pomýlený pokus. :D  Preto dávam palec dole. "NOT"



4. Obrovská kabelka

      Poslednou vecou, ktorá mi reže žily keď ju vidím na verejnosti, je kabelka veľkých rozmerov. Leopardie kabelky sa mi páčia, no však zase odtiaľ potiaľ. Preto som sa rozhodla jednú takú zaradiť aj do tejto skupiny "NOT". No však aj tak si myslím, že táto posledná vec sa dá ešte prekusnúť oproti tým ostatným. .. :D



     
     Je mi jasné, že toto bol len zlomok vecí, ktoré sú na pohľad naozaj nevkusné. Som si vedomá toho, že niektorým z vás sa budú páčiť a preto chcem aby ste ešte raz vedeli, že je to len môj osobný názor! :). Teraz by som sa konečne presunula k tej lepšej časti a ukázala vám, že leopardí materiál nemusí byť taký zlý, ako sa na prvý pohľad zdá. :) 

1. Slip-ony

Tí z vás, ktorí nemajú ani poňatia čo to slip-ony sú, čítajte ďalej...
     Slip-on topánky sú robené na štýl papučiek alebo štýlových mokasín. Ak nejaké vlastníte, tak určite budete so mnou súhlasiť s ich pohodlnosťou. Ja mám doma jedny s hadím vzorom a som do nich zamilovaná. Mohli ste ich vidieť aj na úvodnom obrázku tohto článku. Osobne si chcem zakúpiť práve aj tieto leopardie, lebo si myslím, že dokážu naozaj oživiť obyčajný "basic" outfit. :) "HOT"



2.  Á-čková sukňa

     Ak pravidelnejšie sledujete môj blog, mohli ste si všimnúť, že som milovník sukní. Keď som uvidela tento obrázok s nádhernou modelkou a ešte krajšou sukňou, okamžite som neváhala a vedela som, že patrí sem. Milujem á-čkové sukničky a táto je naozaj veľmi pekná a moderná. Preto ju radím do skupiny "HOT"



3.  Slnečné okuliare

     Hitom roku 2015 sú práve slnečné okuliare so zvieracím vzorom. Preto som sa ich rozhodla dať do skupiny "HOT". Na obrázku môžte vidieť slnečné okuliare značky Dolce and Gabbana. Sú naozaj nádherné a keby že mám "nejaké tie" peniažky nazvyš, tak neváham a beriem ! :)



4. Kabelka

     Ako poslednú som si "nečakane" vybrala kabelku. :D V položkách, ktoré som označila ako "NOT" som spomínala, že jednoduché malé kabelky s leopardím vzorom sa mi naopak od tých tzv. obrov veľmi páčia. Takže jednoznačne palec hore a "HOT" !!!




Dúfam, že sa vám môj článok páčil a budem rada, ak sa aj vy vyjadríte k takémuto štýlu obliekanie v komentároch. Každý máme svoj osobný názor a štýl, no nie ? :) 
Teri ♥
  


  









5 komentárov:

  1. Veľmi sa mi páči tvoje rozdelenie hot & not, presne s tebou súhlasím :) pekný článok :)

    Viki Batalik

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, som rada, že máme rovnaké názory :)

      Odstrániť
  2. Já myslím, že to je hodně o tom, jaký kus oblečení se ti líbí (i bez tohoto vzoru).. Pokud se ti nelíbí tenisky na klínku, tak je jasné, že se ti nebudou líbit tenisky na klínku s leopardím vzorem.. Stejně tak, jak mně se nikdy asi nebudou líbit slip-on boty - proto se mi nikdy nebudou líbit s leopardím vzorem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu :) Ale aj tak stále trvám na svojom názore, že tenisky na podpätku sú úplný prepadák ! :D

      Odstrániť
  3. Rozhodne z netu :) Ale stále hľadám tie najdokonalejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť