Nákup kozmetiky 1 by Teri

Ahojte
     Po týždni aj pár dňoch pridávam ďalší z mojej malej zbierky článkov, ktoré mám pre vás pripravené. Musím sa ospravedlniť ale bohužiaľ som bola odpísaná na antibiotikách. Takto to u mňa býva tak raz za dva mesiace, čo značí o tom, že moja imunita ma nemá moc v láske. :D
     Dnešný "post bude o kozmetike, ktorú som si za posledné dni zakúpila. Jedná sa o dekoratívnu kozmetiku, ale taktiež aj o tú, ktorá sa nám stará o pleť. Nie je jej zas toľko, koľko by ste mohli očakávať ale napadlo ma, že by vás nejaká tá neoficiálna "recenzia" mohla zaujímať.  Tak poďme na to ! :)




1.Avon and Garnier
Peelingová pleťová maska s čínskym ženšenom
Micelárna voda
Keďže mám zmiešanú občas citlivú pleť, chcela som vyskúšať nejakú masku, ktorá ma zbaví nedokonalostí. Siahla som po tejto peelingovej z Avonu. Ak sa mám priznať, na tvári som ju mala zatiaľ iba raz, preto vám nebudem klamať a posudzovať niečo, čo ešte nemám poriadne odskúšané. Zatiaľ mi príde fajn. :) 

Ďalšou položkou, ktorú som súrne potrebovala bolo niečo, čo mi vyčistí pleť a zmyje make-up. Siahla som po tejto micelárnej vode od značky Garnier. Osobne mi vyhovuje naozaj veľmi dobre a na nič sa nemôžem sťažovať. Kedže mám mastnejšiu pleť, absolútne mi ju nevysušuje. Preto dávam LIKE (y) :) 



2. Avon
Kompaktný púder a Make-up
Pomaly sa presúvame na dekoratívnu kozmetiku. Keďže je moja mamina tzv. "Avon Lady" často objednávame túto značku. Veľa ľudí tvrdí, že im nevyhovuje. No však na moju teenegerskú pleť je úplne postačujúca. Som spokojná s make-upom a o púdre ani nehovorím. Keďže som jeden z tých ľudí, ktorý si zakladá na púdri, kvôli mastnej pleti, je pre mňa výber toho správneho veľmi dôležitý. Tento kompaktný z Avonu má dobrú konzistenciu a vydrží mi cca pol dňa v pôvodnom štádiu .



3.Avon
Guličky na rozžiarenie pleti.
Tieto guličky sú nečakane taktiež od značky Avon. Používam ich každodenne cca týždeň a musím povedať, že naozaj nádherne pleť rozžiaria. Tým, že sa nanesú nad bronzer, ešte viac zvýraznia lícne kosti. Super :)



4. Esence, Catrice, She
Špirála, biela ceruzka a ceruzka na obočie 
 Ako prvou začnem špirálou od značky Esence. V minulosti som ju mala zakúpenú už viac krát. Vyhovuje mi práve preto, lebo má hrubý kartáčik, ktorý mi nádherne vyčeše riasy a dodá im objem. 
Bielu ceruzku som hľadala už veľmi dlho, no vždy som potom na ňu nejako zapudla. Zvýrazňujem si ňou kútiky očí a nanášam ju pod oko, aby ho opticky zväčšila.
Poslednou ceruzkou, ktorá sa mi minula, bola ceruzka na obočie. Jej cena je super a pigmentácia taktiež,    vrelo ju odporúčam :) 




5. Avon
Červený rúž (Eternal Flame)
Pôvodne mal byť tento rúž tmavo červený. Bohužiaľ sa z neho vykľula červená farba s nádychom do ružova. Nemôžem povedať, že nie je pekný ale očakávala som trošku inú farbičku. Inak fajn :)  




Teri ♥



2 komentáre:

  1. Ja mam od Avonu jen takovy rozjasnujici pudr, bohuzel jsem si az opzde vsimla, ze ma spoustu trpytek, takze ho moc nepouzivam :D:/ ale ty kuličky na rozjasneni vypadaji super :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie môžem s kľudom doporučiť, sú naozaj super :)

      Odstrániť