Outfit Lady

Ahojte
     Dnešný deň som začínala s veľmi zlým pocitom, ktorý každý z vás určite zažil. V škole som mala pár písomiek a bola som z toho "tak trošku" v strese. Myšlienka, že dnes celý deň bude zlé počasie mi k dobrej nálade naozaj nepomáhala. Ako hodiny ubiehali, slniečko začalo vychádzať a ostatok dňa pokračoval čoraz lepšie a lepšie. Teraz sedím za počítačom a píšem článok, ktorý mal pôvodne vyjsť až na budúci týždeň. Bohužiaľ moja povaha je netrpezlivá a dnes absolútne nemá náladu na žiadny "post o nákupoch a novinkách.  Preto som sa rozhodla pridať ďalší z mojej zbierky outfitov.

      Hlavným prvkom, ktorý vám dnes ukážem bude moja nová suknička. Tento kúsok som si neskutočne zamilovala. Nad dlhou sukňou som rozmýšľala už dobrý rok, no nemala som odvahu kúpiť si ju. Teraz mám doma jednu nezvyčajnú čierno-bielu  a poviem vám,.. neľutujem to ani pri najmenšom. :) 
     Zladila som ju s čiernym tielkom a riflovou bundou. Ako som už spomínala, momentálne je počasie naozaj nevyspytateľné a preto treba mať "ochranu" či už pred slniečkom alebo dažďom. Ja som zvolila klobúk, slnečné okuliare a ako bonus i dáždnik, ktorý mi perfektne ladil s rúžom. :)
Som si vedomá toho, že veľa ľudí bude nadávať na to, že som až moc "inkognito". No vôbec mi to neprekáža a som zo svojim lookom spokojná. :) 
     To je na dnes všetko a dúfam, že sa vám budú moje jarné fotky páčiť. Teri ♥



  
   






































































































































































































































Sukňa: New Yorker
Budnička: Kenvelo
Baleríny: HM
Klobúk: E-bay
Okuliare: Lindex

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára