Outfit With My New Poncho

Ahojte
     Dnes pridávam článok, ktorý sa bude týkať môjho nového miláčika. Z názvu ste si mohli všimnúť, že sa jedná o moje vysnívané pončo. Tento kúsok som dostala od kamarátky Lenky, ktorá si ho priniesla z Anglicka a následne mi ho darovala. Za toto gesto, som jej nesmierna vďačná. :)
Ladila som ho s bledomodrými nohavicami a čiernym tielkom. Ako topánky som zvolila slip-ony s hadím vzorom a kabelka toho istého materiálu nesmela chýbať. Ako čerešničku na torte považujem môj nový rúž značky Avon, ktorý ste mohli vidieť v "mojich nákupoch kozmetiky by Teri 1".
     
     Fotky boli fotené pri obchodnom centre Aupark s mojou osobnou a najlepšou fotografkou mamčou. Dúfam, že sa vám budú  páčiť. Teri ♥ 







































Pončo: Anglicko
Nohavice: TellyWeil
Slip-ony: CA
Kabelka: Dresslink
Okuliare: Gate
Rúž: Avon

8 komentárov:

  1. Ahoj z kade sú tie SLIP-ONy? Z CA? To akože C&A či? A môžem sa spýtať v akom meste si ich kúpila? :)
    Ďakujem za info.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno presne odtiaľ :) a kupovala som ich u nás v Žiline :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pončo je nádherné ;) a tie okuliare 👍👍
    BabyBlueInspiration

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Topánky a kabelku by som brala hneď! A to poncho je vážne zaujímavým kúskom;)

    OdpovedaťOdstrániť