Outfit Commander

Ahojte
     Dnes vám ukážem môj prvý tzv. "letný outfit tohto roku. Nie je to síce nič prevratné, ale čítajte ďalej. Kombinovala som dve neutrálne farby, pridala novú "basic" kabelku a nový look bol na svete. Túto taśtičku ste mohli videť v článku "Shopping time 2". Neviem ako vy, ale ja osobne "zvoncové" nohavice nepreferujem. No však za posedné dva mesiace som si tieto trojštvrťové čierno-biele z neznámeho dôvodu naozaj obľúbila. Sú pre mňa niečím zaujímavé. Myslím si, že to bude práve štýlom a potlačou, ktorú vlastnia. Ako bonus, môj obľúbený červený rúž nesmel chýbať. 
     Mimochodom, dnes som sa vybrala do mesta presne v tomto outfite a poviem vám, niektoré tie pohľady okoloidúcich ľudí stáli vážne zato. :D Možno ľuďom nesedia moje na prvý pohľad "ortopedické" biele sandálky. Presne v takýchto situáciach som šťastná za moju dosť flegmatickú povahu. :)... Dúfam, že nebudete mať veľké predsudky k môjmu štýlu a fotky sa vám budú páčiť.    Teri :)  









































































































































































































































































Sandálky: CCC
Nohavice: HM
Kabelka: Sheinside

2 komentáre:

  1. Musím povedať, že tento outfit je pekný od hlavy až po päty! :) Môžem sa spýtať, čo to máš za rúž na puse? Ďakujem. :) ♥

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc :).. Pozitívny komentár vždy poteší :). Na ústach mám najprv konturku na pery od Esence a na nej červený rúž od Avonu (Enternal Flame) z kolekcie Extra Lasting :)..a nie je začo :)

      Odstrániť