Shopping Time 2

Ahojte
     Po veľmi dlhej dobe pridávam nový článok na môj blog. Musím sa priznať, že som to v poslednej dobe naozaj flákala. Nechcem sa moc vyhovárať, no moje technické vybavenie mi k tomu tiež nedopomáhalo. Keďže sa mi pokazil počítač, splašiť na rýchlo nový nebola úplná hračka.
     Ako ste už mohli zistiť z názvu, jedná sa o tzv. HAUL. Ukážem vám pár vecí, ktoré som si za posledné dni kúpila. Samozrejme je to len časť oblečenia. Predsa, nechceme tu byť do večera. :)
Dúfam, že sa vám budú veci páčiť. Poďme na to. :)




1.New Yorker
High Waist Shorts
Po namáhavom hľadaní ideálnych "šortiek, po ktorých som pátrala už od prvých jarných dní, som konečne našla tie pravé. Sú naozaj pohodlné a nemám im čo vytknúť. :)



2. Sheinside
Mickey Mouse T-shirt
Ak sa vám mám priznať, som dosť infantilný človek. Presne z toho dôvodu som si zakúpila toto na prvý pohľad detské tričko. Je vyrobené z naozaj kvalitej bavlny, čo ma celkom prekvapilo vzhľadom na to, že je kupované z čínskeho E-shopu. :)



3.New Yorker
Basic Pink T-shirt
Keďže jednou z mojich obľúbených farieb je presne takáto ružová, obyčajné tričko tejto farby v mojom šatníku nemohlo chýbať. 



4.New Yorker
Black High Waist Shorts
Minulý víkend sme si s kamarátkami urobili menší nedeľný výletik do Bratislavy a to by nebola Kosecová, aby si odtiaľ niečo nedoniesla. Tieto jednoduché kraťasy sú základným letným kúskom.



5.Sheinside
Basic T-shirt
Tričiek nikdy nie je dosť. Preto takéto voľné biele s ľahkým a taktiež trochu infantilná potlač nič nepokazí. :)



6. New Yorker
Shirt With Short Sleeve 
Toto tričko košeľovitého materiálu ma zaujalo hlavne farbou a potlačou. Je veľmi ľahké a v lete sa v ňom cítim naozaj príjemne. :) Palec hore



7. Choies
Red "A Skirt
Ako ste sa už mohli dočítať v minulých článkoch, som veľkým zástancom sukní. Táto ma očarila svojím odlišným materiálom a strihom. Keďže som vysoká, suknička mi je trošičku krátka, no na leto ideálna. :)



8. CCC
Retro Sandals
Ďalšie "ortopedické" sandálky do mojej zbierky. Veľa ľudom sa nemusia páčiť, no ja som z nich nesmierne nadšená. Podobné na vysokom podpätku stále hľadám a nevzdávam sa. :D



9. Sheinside
Small Handbag
Ako čerešničku na koniec, som si nechala túto dokonalú kabelku. Nesmierne ma zaujala svojim odlišným materiálom. Páči sa mi farba,..páči sa mi všetko. Jediné čo by som mohla tejto taštičke vytknúť je jej veľkosť. Pre obľúbenkyňe veľkých kabeliek je táto asi nenositeľná. :) 



Teri 

2 komentáre: