What Is In My Bag ?

Ahojte
     Po dlhom premýšľaní, či mám tento článok vôbec pridávať som sa rozhodla, že to teda urobím a som veľmi zvedavá akú bude mať sledovanosť. Ak rozumiete aspoň minimalisticky po anglicky, už z názvu ste si mohli všimnúť, že sa jedná o post "Čo je v mojej kabelke". Ako u väčšiny žien a dievčat, v mojej kabelke nenájdete reklamu na poriadok. Je tam bohužiaľ stále bordel, ktorý sa každým týždňom stupňuje čoraz viac a viac. Priznajme si, baby sú v tomto naozaj  nečistotné. :D
     No však nemusíte sa báť, v dnešom článku bude všetko na svojom poriadku. Tak môžme ísť hádam na to. :)



1. Peňaženka, kľúče a mobil
   Začnem naozaj nudne a tri najdôležitejšie veci, ktoré nesmú v mojej kabelke nikdy chýbať, sú jednoznačne peňažeka, kľúče a mobil!.. Keby som si mala vybrať jednu z týchto troch položiek, tak po dlhom rozmýšľaní by asi na prvom mieste skončila peňaženka. Bez nej ani na krok. Síce som dosť veľký závislák na sociálnych sieťach a celkovo na internete, no myslím si, že by sa to bez neho dalo v kľude zvládnuť . :) 






































Mobil: Sony Xperia Z1
Peňaženka: E-bay


2. Kozmetická taštička
   Pre nadšenkyne Make-upu ako som ja, je kozmetická taštička ďalšou prioritou, ktorá sa musí v našej kabelke nachádzať. V tej mojej nosím moňo pár zbytočných vecí, no keď ich mám pri sebe, cítim sa dajme tomu "bezpečnejšie"? ..Sama neviem či je to, to správne slovíčko.. :D
Ako môžete vidieť na obrázku, zväčša tam nosím: púder, štetec na púder, ceruzku na obočie, špirálu, korektor a balzam na pery. 







































3. Slnečné okuliare a kefa na vlasy
    Ďalšou mojou závislosťou, o ktorej asi neviete je česanie vlasov. Preto vždy zo sebou musím nosiť buď nejaký hrebienok alebo kefu. Práve teraz začínam mať pocit, že o sebe prezrádzam viac vecí ako by som mala. :D .. Slnečné okuliare taktiež vždy a všade, nikdy neviete kedy vás zastihne slniečko. 







































4. Hygienické potreby
    Keďže som obrovský alergik, vreckovky sú dosť často môj najlepší kamarát. Hlavne v jarnom období je to pre mňa naozaj "mordor" prežiť niekde na lúke alebo pri oblastiach, v ktorých sa nachádzajú buriny a podobné rastliny. 
   Každá žena má jeden týždeň v mesiaci kedy potrebuje svoje dôležité hygienické položky. Preto je dobré mať nejaké pre istotu vždy pri sebe. Ja na ne nosím zelený obal, do ktorého sa mi vždy všetko na mieru pomestí. :)
   Žuvačky alebo cukríky pre svieži dych a osobne dobrý pocit, tiež na svojom mieste v bočom vrecúšku mojej kabelky. :)







































5. Voňavka a rúž
    Aj vy nosíte tieto dve veci všade možne, len nie tam kde ich momentálne potrebujete ? :D.. Dúfam, že ma v tom nenecháte samú. Na toto som naozaj expert. Rúže sú všade a o mojej malej nádobke na voňavku ani nehovorím. Kým som ju dnes našla,.. poviem vám, nebolo to ľahké.  :)






































6. Všetko ostatné
    Ako posledné som dala dokopy tri veci, ktoré som v kabelke mala a vždy sa zídu. Jedná sa o pero, zapaľovač a handričku na okulire. Nikdy nevieš kedy sa stratíš v lese a oheň bude tvojou jedinou záchranou. ;D... Samozrejme je to veľmi nepravdepodobné ale nikdy nehovor nikdy. Týmto vás  nechcem strašiť, len hovorím, že je dobré nejaký vlastniť. :)







































Vaša Teri
PS: kabelka je kupovaná na E-shope Dresslink.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára