Outfit Rosy

Ahojte
     Dnes vám ukážem jeden z mojich obľúbených "športových outfitov, ktoré rada nosím. Ladila som jednoduché veci a ako môžete vidieť, vznikol celkom pekný look. No nemyslíte ? :D
Hlavným kúskom, ktorý vám chcem spomenúť je bledo-ružové tričko. Prvá vec, čo ma na začiatok zarazila, bola skutočnosť, že i po 20 rokoch nosenia je stále také zachovalé. Síce k tomu patrí aj malý príbeh ako ho otec pradávno priniesol mame z Ameriky, ale to by sme tu boli na dlhšie. :D
Je z veľmi pohodlného materiálu a má nádherný strih. Aspoň ja ho považujem za nádherný. 
    Ďalšou časťou sú topánky. Zvolila som pohodlné, bordové Roshe-Runy. Kraťasy s vysokým pásom ste už mohli viedieť v článku "Shoping Time 2". Vlasy prakticky polo-vypnuté do hora a outfit je hotový. 
     Som zvedavá na vaše ohlasy k fotkám. To je na dnes všetko, Teri :)


  































































































































































































































Tenisky: Roshe Run
Tričko: From Ohio
Kraťasy: New Yorker

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára