Nákup kozmetiky 2 by Teri

Ahojte
     Keďže mám povahu takú akú mám, mohli ste si všimnúť, že moje články nevychádzajú ani trochu pravidelne. Naozaj sa to snažím zmeniť, no nie je to jednoduché. Škola, tréningy a čas, ktorý chcem stráviť s priateľmi mi to nedovoľujú. V poslednej dobe sa zamýšľam nad tým, čo je v mojom živote prioritou. Blogovanie zbožňujem a nechcem sa ho vzdať, čo znamená, že po troch dlhých a hlavne náročných týždňoch som si pre vás pripravila článok o kozmetike, ktorú som si v poslednej dobe zakúpila. Z novo-nakúpených vecí som v pravom slova zmysle nadšená. Ak vás zaujímajú moje názory a recenzie na dané produkty čítajte ďalej. :)

























1. SEPHORA
     
     Ako prvé, vám predstavím moje nové prírastky od značky Sephora. Keďže v meste, v ktorom bývam je táto značka nedostupným tovarom, bola som veľmi šťastná, keď mi ju mamina doniesla z Francúzka, ktoré nedávno navštívila.
     Biely transparentný púder, jemný marhuľový rúž a zaujímavý lak na nechty  sú produkty, ktoré si neviem vynachváliť. Púder je zmatňujúci, čo je pre moju mastnejšiu pleť priam raj. Rúž odtieňu (Charmer) veľmi rada používam na bežné nosenie s ceruzkou na pery, ktorú uvidíte v ďalšej sérií od kozmetiky SHE. K laku na nechty nemám zatiaľ čo povedať, keďže nechty si nelakujem, ale nechávam si robiť umelé. Možno tento skvost poputuje ďalej. :)










































































2. SHE
     
     Ako ďalšou, mne osobne nie moc obľúbenou značkou je drogérkova značka She. No však ich najlepšími produktami sú ceruzky. Jedná sa či už o ceruzky na pery, alebo na obočie. Používam ich každodenne a ich výdrž je fascinujúca v porovnaní s inými. Odo mňa dostávajú jedno veľké plus. :)

  






















































3. RIMMEL, ASTOR

     Keby že si mám vybrať medzi týmito dvoma značkami, mojou voľbou je jednoznačne Rimmel. Príde mi, že produkty od Astoru sú určené pre staršiu pleť a preto ich nepoužívam. Tentokrát som sa odvážila siahnuť po bledunko - smotanovom tieni, ktorý plánujem používať ako rozjasnenie pod obočím. 
    Od Rimmelu som si zadovážila staro - rúžovú lícenku a bronzer. Nedá sa povedať, že by som s nimi bola úplne spokojná. Pigmentácia nie je najhoršia, no ani najlepšia. Slovo "neutrál" je v tomto prípade tým správnym zhodnotením.











































































3 AVON, ESENCE, CATRICE

      Ako prvou začnem značkou Avon, od ktorej som si zakúpila môj obľúbený make-up v bledom odtieni (Nude). Je ľahký, nie moc krycí, no mojej pleti sedí ako uliaty.
     Keďže mi došli všetky korektory, potrebovala som nejaký poriadny a perfektne krycí. Moje kruhy pod očami sú občas strach a hrôza, čo znamená, že (Camouflage Cream) od značky Catrice je ich pravým nepriateľom. 
     Posledná nasleduje značka Esence. Pomerne lacná drogerková značka, no občas mám pocit, že kvalita výrobkov v porovnaní s cenou sa od seba rázne odlišuje. Samozrejme, neplatí to vždy. Tiene na obočie a primer patria našťastie do tej prvej skupiny. Doporučujem :)






































5.  KLORANE

     Posledným prípravkom je môj nový pomocník na vlasy. Ak ste sa ráno zobudili s mastnými vlasmi a nemáte čas na sprchu, lebo sa ponáhľate či už do školy alebo práce, suchý šampón sa stane vašim najlepším kamarátom. Ten môj bol kupovaný vo Francúzku a je naozaj úžasný. Verím, že nebude problém nájsť u nás na Slovensku podobnú alternatívu. :)

   





































To je na dnes všetko. 
Dúfam, že sa vám môj nový článok páčil.
Teri ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára