Outfit Finally Fall

Ahojte
     Farby jesene sú to, čo mi v poslednej dobe zlepšuje náladu. Počasie síce nie je podľa môjho gusta, no v porovnaní s krásou krajiny mi to vôbec neprekáža. Aj vy tak milujete pestrosť, ktorú toto ročné obdobie prináša? Keďže Halloween  je už blízko za dverami, pripravila som si pre vás outfit ladený do mojej obľúbenej čiernej farby. Ten, kto tvrdí, že čierna je smutná, podľa môjho uváženia jednoznačne nemá pravdu. V čiernej sa skrýva kúsok temnoty osobnosti a elegancie. 
     Môj dnešný look je zameraný na úžasný čiernobiely kabátik, ktorý m darovala moja teta. Keďže som neskutočný milovník kabátov a v mojom šatníku sa ich nachádza naozaj mnoho, tento darček ma extrémne potešil. :) Tieto kúsky sú v týchto nepriaznivých obdobiach naozajstní pomocníci. Zahrejú a človek v nich nevyzerá, že má 200 kíl a pokročilé štádium obezity. :D
     Samozrejme berte to s humorom. Chcem tým len povedať, že byť oblečený štýlovo a hlavne teplo je veľmi dôležité. Prejdime k samostatnému outfitu.
     Čierne oversized šaty pod zadok, "bagandže" s vyvýšenou platformou a strieborné doplnky, sú to, čo milujem. Túto kombináciu nosím veľmi často a tak mi napadlo podeliť sa o ňu s vami. Čierne mierne-priesvitné silonky dodávajú tomuto fitu zvláštny kúsok "drsnosti", ktorú vyvažuje spomínaný elegantný kabátik. Dúfam, že sa vám bude táto kombinácia páčiť.   



































































































































































































































































Teri ♥    

2 komentáre: