Outfit Caffe Latte

Ahojte
      Ako vždy prajem všetkým krásny deň :). Môj dnešok sa začal celkom "netradičným" budíčkom a to vŕtaním suseda, ktorý mal očividne chuť pobudiť celý panelák, v pre mňa osobne rannej hodine o 8:30! Celkom ma to nahnevalo, lebo som si chcela pospať, no našťastie mi to zvyšok dňa nepokazilo. Rozhodli sme s mojim veľmi dobrým kamarátom Vladkom, že sa dnes vyberieme do mesta urobiť nejaké pekné zábery. Vlastne to nebolo ani rozhodovanie, skôr som ho vytiahla, tak jednoducho musel ísť...veď to poznáte, nemal na výber :D 










...

     Ja som si ešte pred samotným fotením skočila na kafe, kde sa mi stala ako to zväčša býva, zase jedna nepríjemná vec. Samozrejme, to by som nebola ja, keby že niekde neurobím nejaký poriadny trapas. Vždy si pri podobnej situácií poviem, že sa stávajú aj horšie veci, no sebavedomie mi to bohužiaľ nepridáva. :D
     Musím ale podotknúť, že čokoládové Caffe Latte bolo výborné. Urobili sme pár pekných záberov, poprechádzali sa a začiatok dňa bol hneď lepší. :)


...








































  











































































...
     
     Ja osobne milujem všetky typy kožušín, či už vesty, samotné kožuchy alebo doplnky. Najviac sa mi na nich páči to, že dodávajú tzv. "ženský luxusný" dojem. Teda samozrejme, pokiaľ to nie je až moc prehnané. Viem, že veľa ľudí tento "štýl" obliekania odsudzuje. Väčšinou sú to ľudia, ktorí milujú zvieratá a podporujú životné prostredie. No v tomto prípade sa presne takí nemusia báť, môj kožuch je čistá "umelinka", kedže na pravú kožušinu by som si musela veľmi dlho šetriť. :D
     Outfit som ladila ako zvyčajne do mojej najobľúbenejšej farby a to čiernej. K tomu sivý teplý roláčik a tmavý rúž. Túto kombináciu farieb a make-upu nosím veľmi často, takmer stále a maximálne mi vyhovuje. :) Pridávam pár fotiek a užívajte zvyšok dňa. :) 
     Teri ♥

...


















































































































   



































   

























































































































































































PS: Ak sa vám fotky páčili, checknite fotografa na Instagrame pod @vladko0 :)

2 komentáre: