Outfit sweet pink backpack

Ahojte
     Začala by som asi tým, že sa mi končia jarné prázdniny... Áno. teraz si niektorí povzdychnú "Ach tie trápne stredoškolské časy". Síce trvali "až" týždeň, ale s radosťou by som ich privítala opäť. Keďže som človek, ktorý nadovšetko miluje spánok a nedá si naň dopustiť, takéto voľné dni, by som brala častejšie. Ráno nemusíte skoro vstávať, máte čas sa poriadne najesť a porobiť si veci, ktoré vás zaujímajú a ktoré chcete vy...nie vaše okolie! Nikto vám nič nemusí diktovať, okrem pár domácich prác a povinností, ktoré sú v živote samozrejmosťou.  Znie to ako idylka však?
     Bohužiaľ tie moje vyzerali úplne inak. Spýtam sa takto.. "Môžem ja mať, také šťastie a ochorieť práve cez ne?!" Áno, slečna Kosecová to zase totálne vychytala na plnej čiare a dostala nejakú menšiu chorôbku, pri ktorej dodatočne stratila hlas. 

P O T L E S K

     V poslednej dobe sa celkom dosť zamýšľam nad tým, či som niekomu niečo zlé urobila, alebo s mojou imunitou proste nie sme kamošky... Zatiaľ odpoveď akosi neprichádza. Táto skutočnosť ma  ani napriek tomu neodradila a vidíte výsledok, OUTFIT je nafotený. 
Mám pocit, že lieky od kašľu namiesto užívania, jem ako lentilky, ale nevadí.. Hádam sa cez to nejako prenesiem. Samej mi príde, že je tento článok dosť pesimistický, takže by som sa vrhla na krajšie veci. 
     Prvou je tento batôžtek.. Ach bože ♥, tomu sa hovorí roztomilosť v hmotnom prevedení. 

  
 



































...

     Za uplynulé týždne, som si neskutočne zamilovala bledunko-ružovú farbu. Tým, že nosím väčšinou tmavé oblečenie, zdá sa mi, že táto "cukríková" ten tzv. drsný dojem rozbije. Páčia sa mi samozrejme aj iné kombinácie s touto cute farbičkou, ale dnes som vsadila práve na spomínanú čiernu s dopĺňajúcim bielim pohodlným svetríkom..  :)

...







































   




































...

     Na dnes som sa "vyrozprávala" dosť :),... takže užívajte zdravie a držte palce aj tomu môjmu.
Teri ♥

...

















































































































   










































































2 komentáre: