Outfit Lovely Bomber jacket

Ahojte
     Krásny nedeľný večer prajem. Dúfam, že ho máte taký pohodový ako ja a nikomu žiadne pondelňajšie stresy nehrozia. Rozhodli sme sa ísť s mojou vernou fotografkou odfotiť niečo športovejšie.. K tomu sa mimochodom viaže aj dnešný "zážitok" (popravde ani sama neviem, či sa to dá nazvať zážitkom). Človek si myslí, že niektorí ľudia nie sú až tak *s prepáčením* primitívni, ako sa zdajú. Zhodou okolností sme tento outfit fotili v centre nášho mesta. Poviem vám, že tie zazeravé pohľady by sa ešte dali zvládnuť, ale keď niekto začne po vás kričať, tak to už je podľa mňa celkom  high level.  Bohužiaľ sme k tomu vychytali "výborný" obedný čas, keď všetky dôchodkyne vychádzali z kostola. Neviem ako to je u vás, v iných mestách, ale z dnešnej skúsenosti som zistila, že u nás v Žiline je to obrovská atrakcia. Osobne si myslím, že keby som vytiahla fotoaparát v centre Bratislavy alebo Prahy, človek si ani nevšimne, že som to v tom momente urobila. Nevidím iné riešenie, ako to, že si ostatní proste budú musieť zvyknúť, lebo ja sa zatiaľ nechystám nikde sťahovať! :D Kľudne mi dajte vedieť, či je to tak aj vo vašich mestách, lebo toto sa mi zdá trošku choré...:)

      Aby sme sa tu dnes nemotali, len okolo jednej z mojich myšlienok, ktoré mi asi nikdy neprestanú vŕtať hlavou, predstavím vám môj dnešný look. Moju novú ružovú *lásku* ste už mohli vidieť v nákupoch za Február. V poslednej dobe som si všímala, že veľa dievčat a chlapcov vlastní bomberu vo vojenskej zelenej farbe. Táto farba sa mi páči svojim spôsobom možno ešte viac, ako spomínaná ružová. Neviem si pomôcť, ale som nej neskutočne presýtená, keďže ju vidím na každom rohu. No i tak som rozmýšľala, že si kúpim obe. :D.. K tomu som ladila moje obľúbené Adidas tenisky a šiltovku, ako môžete vidieť na fotkách. 
     Teri ♥



















































































































































































































































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára