Láska?

Ahojte

     Sedím v posteli s notebookom a s obrovskou šálkou čierneho čaju. Rozmýšľam nad tým, čo v našich životoch znamená slovo láska. Je to celkom klišé, však? Teraz nemyslím lásku k rodine, priateľom, či peniazom. Je celosvetovo známe, že láska je tá najkrajšia, najrozšírenejšia a tak isto najviac ubližujúca choroba, ktorú prenášajú ľudia navzájom. Každý človek sa môže nakaziť, ale rovnako z nej aj veľmi rýchlo vyzdravieť. Záleží to od povahy a postoju. Nemôžeme niekoho nútiť ľúbiť, keď to sám tak necíti. Rovnako nemôžeme niekomu rozkazovať ľúbiť, keď je voči tomuto "vírusu" imúnny. Celé je to zamotané. Niekedy si kladiem otázku, či sa dá ľúbiť dve osoby naraz. Podľa mňa je to nemožné. Nie som síce extra romantická duša, ale je rozdiel ľúbiť a byť pobláznený.Viete čo tým dúfam myslím? Určite každému z vás sa stalo, že ste uvideli osobu, ktorá vám prišla viac než sympatická a nemohli ste sa na ňu jednoducho prestať dívať. V hlave ste si predstavovali len tie najsúkromnejšie veci a mysľou boli úplne niekde inde. To je pobláznenie. 
      
     Keď sa do niekoho zaľúbite, tiež to na začiatku môže vyzerať rovnako, ale aj nemusí. To, čo ľudia podľa mňa neskutočne zanedbávajú, je komunikácia medzi sebou. Nemám rada, keď sa na mňa niekto urazí a nechce si to nechať vysvetliť. Tiež som občas urážlivá, to priznávam, ale vždy sa potom snažím s dotyčným človekom porozprávať a vysvetliť si medzi sebou, kde je daný problém. Lásku treba dávať najavo. Áno, slová sú síce pekné, ale skutky sú omnoho krajšie. To nie je žiadna novinka. Niektorí ľudia si to však stále nejako neuvedomujú. Nemyslím teraz veľkolepé kupovanie darčekov a podobných vecí. Samozrejme, nie je človek ktorého by to nepotešilo, nebudeme si klamať... Ja som však mala na mysli také tie milé maličkosti. Som názoru, že by sme si mali viac vážiť veci, lebo keď o ne potom prídeme a nedôjde nám to v pravý čas, tak už niet cesty späť. Obdivujem tzv. ľudí bez chrbtovej kosti. Niekedy by som chcela patriť medzi nich. Majú svoj svet, svoj život a absolútne ich nezaujíma, čo druhých trápi. Ja si občas prídem, že tých "kostí" tam mám tak minimálne 8 a nedokážem sa povzniesť nad určitými situáciami. 

     Nemá to byť žiaden prehovor do duše, len sa potrebujem "vypísať". Často mávam plnú hlavu myšlienok, ktoré pomaly separujem a vypúšťam ich verejne do sveta. Nemám tým absolútne čo stratiť, skôr mám zo seba vnútorne lepší pocit, že tie názory v sebe nemusím ďalej dusiť. Vážte si druhých a prejavujte im láska, pretože nato, tu sme. :)






























     Rozhodla som sa pridať pár fotiek, ešte z letnéh outfitu. Nechcela som, aby v mojom počítači  "zapadli prachom". Dnes som sa trošku viac vnútorne rozpísala a dúfam, že sa vám článok a rovnako aj fotky, budú páčiť. Teri ♥










1 komentár: