Oranžová a klamanie majú niečo spoločné..

Ahojte

     Hneď prvú vec, ktorú by ste mali vedieť je, že tento článok píšem veľmi narýchlo. Už som unavená z toho, že sa cez deň ani nezastavím. Nemám rada veci nedotiahnuté. Keď raz niečo začnem musí to byť dokonalé. Teda.. aspoň to tak vždy bývalo. Momentálne mám však pocit, že nič nestíham. Môj diár je na kompletku vypísaný a už jednoducho nie je miesto na ďalšie plánovanie. Síce, keby že si to zoberieme z druhej strany, naozaj netuším, čo by som robila s toľkým voľným časom. Pri najlepšom by som ho zrejme prespala.. Posteľ je moja najlepšia kamoška a nikdy ju nevymením. Získala si u mňa vernosť a aspoň toľko neohovára ako poniektorí. Viete mi prosím vás niekto vysvetliť, načo je dobré klamstvo? ..Áno samozrejme, každý si raz za čas z chuti zaklame, pretože o čom by bol potom život však? Ale chorobné klamanie je už druhá kapitola. Určite aj vy máte v svojom okolí nie jednu osobu, ktorá je touto vlastnosťou viac než známa a aj tak ju akceptujete, pretože ju máte svojim spôsobom radi. Väčšinou sa títo ľudia skrývajú za najúprimnejších kamarátov a potom, keď sa im otočíte na pár minút chrbtom, odhalia svoju nechutnú falošnú tvár. Už sa nad tým vlastne ani nepozastavujem. Sama nechápem, ako som sa k tejto mojej životnej dileme dostala. Určite ma niekto zase nahneval svojou hlúposťou... Jednoducho poďme sa snažiť hovoriť čo najviac pravdy a nevymýšľať si. Viem, že je to občas pre niekoho ťažšia cesta, než sa priznať k veci, za ktorú za hanbí. To bol samozrejme iba jeden zo sto príkladov. Nejdem ich tu písať všetky, keďže mám fakt málo času a musím urobiť ďalších päť-tisíc aktivít, ktoré mám žiaľ na dnes (ako inak) naplánované.
     Idem sa najesť... Naozaj, mám rada jedlo...a viete prečo?! Pretože neklame! Ha, to by ste netušili čo?
Asi túto tému nechám tak a začnem myslieť na pozitívne veci. Napríklad..
Aj vám tak vadí, keď niekto mešká?! :D
Robím si srandu, nejdem to tu už viac hrotiť a radšej vám ukážem môj OOTD (outfit of the day)...keby ste náhodou niekto nepoznali tieto "insta skratky". Inak len tak btw. nikdy by som nepovedala, že si kúpim niečo oranžové. Neuveríte ale tento deň prišiel a môj šatník sa rozšíril o tričko presne v tejto ľuďmi nepochopenej farbe. Sama som sa ešte nerozhodla, či sa mi hodí, alebo nie. Ak sa vám bude chcieť byť úprimní, kľudne mi dajte vedieť a ja sa potom podľa toho možno zariadim. Síce je tu možnosť, že možno aj nie, keďže ja nosím to, čo sa páči mne a nie ostatným, ale budem rada za váš názor. :D :)
Vaša nevtipná Teri ♥










1 komentár:

  1. Upřímně, jde vidět, že jsi ten článek psala narychlo - nemá moc hlavu ani patu a tak se špatně čte :/
    A taky poznámka - myslím, že také jídlo dokáže klamat :D když je to například tváří jako pravé kuřecí maso a je to jen uměla hmota ochucená tak, aby všichni věřili, že je to maso ;)

    OdpovedaťOdstrániť