Outfit D.I.Y

Ahojte
     Keďže dnes som si povedala, že si môj blog znovu obnovím, chcelo by to nejaký poriadny článok. Rozhodla som sa pridať jeden z mojich jesenných outfitov. Zverejňujem ho hlavne z toho dôvodu, že mi je ľúto si ho nechať len pre seba :).
Hlavným bodom tohto outfitu sú mnou vyrobené nohavice takzvané "Boyfriend Jeans". Je mi jasné, že nie všetkým sa takýto štýl nohavíc bude páčiť. No ja som z neho nadšená. Rifle, ktoré vám ukážem majú vysoký pás a sú poriadne dotrhané. Potrhala som si ich sama pomocou nožničiek a zúbkatého noža aby to malo lepší efekt. Nič nepokazíte, ak k takýmto nohaviciam zvolíte ostatné oblečenie v čiernej farbe a doplnky doladíte do striebra. Dúfam, že sa vám budú fotky páčiť :)  

     PS: Rozhodla som sa, že budem príspevky pridávať každé dva až tri dni, čiže ďalší článok bude zverejnený buď vo štvrtok alebo piatok .. Toť vše, Teri :) ♥







































































































































Rifle: D.I.Y
Bunda: Second Hand
Topánky: CCC
Čiapka: E-Bay
Okuliare: Lindex
Náhrdelník: Dresslink
Kabelka: New Yorker 

7 komentárov:

  1. preboha vyzera to strasne super ale mala si aspon silonky? :-O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keďže mám imunitu takú akú mám.. u mňa je zdravie na 1. mieste. Čiže silonky pod roztrhané alebo vyhrnuté nohavice nikdy nesmú chýbať ! :D

      Odstrániť
    2. to som rada :) ja tiez silonky nosim stale lebo s mojou imunitou si nemozem dovolit byt chora. inak skus niekedy si dat dvoje alebo aj viacere silonky naraz to je dost dobre :) pekne to vyzera a este lepsie to zahreje

      Odstrániť
    3. Mne aj mojej sestre táto rastlinka zachránila život!!! Nenormálne posiluje imunitu človeka, pijem ju ja aj sestra už 8 rokov.
      Posvätná rastlina Inkov – Vilcacora (Uňa de Gato, Mačací pazúr…)
      http://www.ezopress.sk/2009/12/posvatna-rastlina-inkov-vilcacora-una-de-gato-macaci-pazur/
      Vilcacora sa odporúča hlavne pri ťažkostiach:
      – žalúdočné a dvanástorníkové vredy
      – zápalových ochoreniach čriev ako sú napr. Crohnova choroba, ulcerózna coilitída
      – časté ochorenia horných dýchacích ciest
      – astma bronchiálna
      – ochorenia srdcovo-cievneho systému
      – vysoký krvný tlak
      – kožné výsevy, svrbivosť kože, aknózna pleť
      – posilnenie imunitného systému
      – rakovinové ochorenia
      – prekyslenie organizmu

      Odstrániť
    4. Tu je príbeh mojej sestry a aj nás oboch fotky...
      Čo ma vyliečilo z rakoviny? Vilcacora!
      http://www.medicc.eu/sk/clanky-od-pouzivatelov/item/177-co-ma-vyliecilo-z-rakoviny-vilcacora

      Odstrániť