Outfit Black Jacket

Ahojte
     Dnes pridávam ďalší článok, ktorý sa bude týkať outfitu. Nedávno sme boli fotiť jeden z mojich veľmi obľúbených kabátikov a preto som sa k nemu rozhodla skombinovať nejaké tie kúsky z môjho šatníka. Nie je určený do nízkych teplôt, skôr na jesenné počasie alebo teplejšiu zimu. Tento kabát mám doma už 2. rok, je čiernej farby a s prekvapením môžem povedať, že jeho kvalita je naozaj dobrá. Tvar drží perfektne, žiadny gombík sa mi zatiaľ z neho neodtrhol, čo ma tiež veľmi milo prekvapilo, pretože ja som na strácanie gombíkov expert. 

     Ďalším hlavným bodom tohto oufitu je čierny klobúčik, ktorý tiež patrí medzi mojich obľúbencov. Rada ho kombinujem s viac elegantným štýlom alebo s rôznymi sukničkami.  Osobne si myslím, že v meste, v ktorom bývam nie sú ľudia na nosenie klobúkov moc zvyknutí a preto sa mi občas stane, že sa na mňa okoloidúci dívajú ako na zjavenie. Ja si z toho však nič nerobím a pohľady im tvrdo vraciam. :)
Teri ♥





































Kabát: Tally Weijl
Legíny: Lindex
Topánky: New Yorker
Sukňa: New Yorker
Sveter: Koton
Klobúk: E-Bay
Slnečné okuliare: Dresslink





















































































































2 komentáre: