Started From The Bottom

Ahojte 
     Moje meno je Tereza a rozhodla som sa založiť nový blog z dôvodu komplikácií s bývalou stránkou, kde môj blog pôsobil. Rada píšem o rôznych veciach no najviac ma zaujíma móda, líčenie, šport a zdravý životný štýl. V mojom živote ma najviac napĺňajú moji priatelia a rodina. 
Keď mám pravdu povedať na svojom predošlom blogu som príspevky nepridávala pravidelne. Už dlhšie som rozmýšľala, že by som sa mala k niečomu takémuto dokopať a konečne sa vzchopiť. Moje ciele sú jasné...Týmto blogom chcem hlavne poukázať na to, že obliecť alebo nalíčiť sa, dá pekne aj s primerane drahými vecami. Týmto nechcem uraziť nikoho "kto na to má" :) .. Predsa len žiadna žena neodolá luxusným šatám alebo topánkam.
     
     Žijem v Žiline, v ktorej sa veľmi ťažko nakupuje. Je to hlavne z toho dôvodu, že to tu nie je žiadne veľkomesto no však ani dedina. Je naozaj zázrak nájsť niečo pekné a štýlové aby to nemali všetci. Preto najradšej nakupujem cez internetové stránky. Mám osobitý štýl obliekania a rozumiem, že sa niekomu nemusí páčiť. No však som to ja a bude mi česť inšpirovať tých, ktorí budú mať záujem verejne sledovať kúsok z môjho života. Meriam 177 cm a niekedy je veľmi obtiažne na mňa nájsť nohavice, pretože väčšina z nich sú mi buď krátke alebo široké. Ak by ste náhodou mali nejaký typ na obchod s nohavicami pre "dlhé ženy" tak mi určite dajte vedieť, budem moc rada :). 
     
     Moja láska k športu je veľmi známa už od detstva. Od svojich 4 rokoch som sa aktívne venovala plávaniu až do svojich 11. No však po nejakom tom čase som zistila, že to nie je nič pre mňa a zamerala som sa na kolektívne športy. Momentálne sa venujem už 5. rok volejbalu, ktorý ma neskutočne napĺňa.    
     To by bolo menšie zhrnutie. Dúfam že vás tento článok zaujal a budete môj rozvoj sledovať naďalej.
S pozdravom Teri :) ♥ 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára