Outfit Dark Blue

Ahojte
     V minulom článku, ktorý som pridala sa polemizovalo o tom ako chodím oblečená v tejto studenej zime. Preto som sa rozhodla pridať nie moc zaujímavý, no však veľmi praktický outfit, ktorý preferujem aj v mínusových teplotách. Za posledné dni poriadne nasnežilo a preto si myslím, že je dôležité sa obliecť čo najteplejšie. To neznamená, že si na seba hodím leopardie legíny, sveter s kvietkami a reflexnú vetrovku. Teplo sa dá obliecť aj pekne, len stačí nájsť štýlovú a hlavne kvalitnú bundu. K tomu môžme zladiť nejaký ten teplučký šál a poprípade čiapku, tá naozaj kvalitne zahreje. :)  

Ja v tomto outfite síce čiapku nemám, ale myslím si, že obyčajná čierna nič nepokazí. V takomto prípade by som zvolila bez problémov aj tmavo modrú. Už aj z názvu "Dark Blue" ste si mohli všimnúť, že všetko som ladila do dvoch jednoduchých farieb. Jednou z nich je práve moja obľúbená čierna a druhou tmavšia modrá. Dúfam, že sa vám bude tých pár fotiek môjho bežného "looku" páčiť.
Teri :) ♥








































































































































Kabát: Tom Tailor
Nohavice: New Yorker
Topánky: CCC
Šál: New Yorker
Okuliare: Lindex

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára