Outfit Teddy Bear

Ahojte
    Keďže tohto roku na Slovensku konečne nastala poriadna zima, tak sme sa s maminou rozhodli, že pôjdeme urobiť pár pekných záberov vonku do zasneženého prostredia. Ten komu sa bude zdať, že tento outfit nie je vhodný do takéhoto ľadového počasia, má pravdu. Z vlastnej skúsenosti vám neodporúčam vyliezť či už len kvôli fotke alebo dobre vyzerajúcemu vzhľadu v tejto ukrutnej zime von. Ručím za to, že z vás do desiatich minút bude ľadová kocka. :D
     Prejdeme radšej k samostatnému oblečeniu. Skombinovala som jednoduché čierne tričko z dlhým rukávom s čiernymi džínsami, pod ktorými samozrejme nesmeli chýbať silonky. Na to som prehodila moju obľúbenú hnedú "chlpatú" vestu a doladila som všetko zlatými doplnkami, čiernymi teniskami a kabelkou. 

     Pár fotiek ste už mohli vidieť na mojom profile na facebooku alebo instagrame. Dúfam, že sa vám budú ostatné fotky páčiť a poprípade si zoberiete nejakú tu inšpiráciu, pekný zvyšok dňa vám praje Teri :) ♥









































































































































































































Tričko: Orsay
Vesta: Dresslink
Nohavice: Choies
Tenisky: Nike AirMax
Kabelka: HM
Hodinky: House
Náhrdelník: Dresslink
Slnečné okuliare: Taliansko

3 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem :) .. A celkom bola, ale keď si na to prehodíš čierny kabátik tak si myslím, že to bude vyzerať super a zima ti určite nebude. :)

      Odstrániť