Me as make-up artist

Ahojte
     Ďalší týždeň ubehol ako voda a opäť tu máme oddychovú nedeľu. Môj víkend bol plný nič nerobenia a znovu nič nerobenia... Dospávala som predošlé dni, ktoré boli plné učenia a mordovania sa so školou. Žiaľ od zajtra sa mi tento namáhavý režim začína znovu. Ani si neviete predstaviť, ako sa teším na piatkový večer, keď si ľahnem do postele a sladkým spánkom zaspím. Ešte je tu však jedna možnosť a to tá, že si dám 1-2 poháriky vínka a zaspím ešte sladšie. Čo je dosť možné, v mojom prípade.. :D. Momentálne píšem tento článok už asi hodinu a vôbec sa nesústredím. Popritom mi v telke beží „Dobre vedieť“ a aby toho nebolo málo, odpisujem na sociálnych sieťach všetkým ľuďom, ktorým sa len dá. 
     Dostaňme sa radšej k samostatnému článku. Keďže som sa posledný polrok začala viac venovať líčeniu a ženskej kráse, rozhodla som sa vám o tom povedať (resp. napísať) niečo viac. Túto „vášeň“ mám už cca od 13. rokov, kedy som sa začala výraznejšie maľovať. Nebolo to bohvie čo, ale každý má predsa svoje začiatky. Nariasená špirála, obočie ako dva slimáky a linky až niekde k uchu. Určite si to viete živo predstaviť. Keďže je moja mama vizážistka, pomohla mi sa z tejto makeupovej katastrofy dostať, aj keď to trvalo celkom dlhý čas. Moja tvrdohlavá povaha jej to žiaľ nedovalila skôr. :D
     Momentálne sa venujem hlavne večernému výraznému líčeniu. Najradšej mám kontúry tváre a maľovanie očných tieňov. Milujem blendenie a hranie sa s farbičkami rôznych odtieňov. V poslednej dobe sa snažím skúšať rôzne variácie od výrazných červených tieňov až po farebné linky. Používam rôzne značky kozmetiky, podľa toho, ktorý produkt mi z danej značky vyhovuje najlepšie. Každé dievča, či žena má iný typ tváre a tak isto pleti, preto každej sedí niečo iné. Čo sa týka rúžov, v mojej obľube sú hlavne Nude a fialkové odtiene. Teraz by som sa rada dostala k pár fotkám mladých a hlavne krásnych dievčat z mojej zbierky, ktoré sa mi zverili do rúk. :)



























































































































     Dúfam, že sa vám moja práca páči. Pokiaľ by ste mali záujem o denné, alebo spomínané večerné líčenie určite mi môžte napísať správu na facebooku, či instagrame. Poprípade ma kontaktovať mailom na tereza.kosecova@gmail.com. Budem sa tešiť na každú z vás. :)
Teri ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára