My sleek cosmetics edition

Ahojte
     Krásny podvečer prajem všetkým, dnes budem písať o  kozmetických produktoch značky, ktorá je jednou z mojich najobľúbenejších. Jedná sa o značku Sleek. Jej kozmetiku považujem za tú najlepšie pigmentovanú. Samozrejme je to len môj názor a určite existujú aj iné kvalitné značky kozmetiky, ktoré majú takisto dobrú pigmentáciu. Nemám z nej až také veľké množstvo produktov, ako by ste si mohli myslieť. Píšem o nej dnes preto, lebo som sa rozhodla robiť niečo ako "recenzie" rôznych značiek a ich výrobkov. Každý mesiac, budem písať o inej kozmetike. Na mesiac február mám naplánovaný článok o tieňoch, púdroch, rúžoch, atď.. značky Pupa. Vráťme sa radšej k momentálnemu Sleeku. Postupne vám budem predstavovať pár výrobkov, ktoré vlastním a moje dojmy z nich. Tento typ článkov má slúžiť ako vyjadrenie mojich pocitov a  rád pre tých, ktorí danú vec ešte nestihli vyskúšať. :)






























1. Cream Contour Kit (Medium 096)

     Ako prvou, by som začala mojou momentálne najobľúbenejšou kontúrovacou paletkou. Dostala som ju ako darček na vianoce od maminy, ktorá presne vedela, po čom túžim. Keďže som nadšenec zvýrazňovania lícnych kostí a rada sa hrám s podobnými vecičkami, ako je práve táto paletka, za posledný mesiac som ju už čiastočne spotrebovala. Musím povedať, že tmavé odtiene majú výbornú pigmentáciu a taktiež konzistenciu. Čo sa týka svetlého odtieňu, ten by som určite nepoužívala ako korektor na krytie vyrážok a kruhov pod očami. Skôr by som ho zvolila na prejasnenie T- zóny, alebo zamaskovanie menších nedokonalostí. :)








2. Contouring Blush Palette (light 373)

      Paletka lícenky, rozjasňovaču a bronzeru, je ako môžete vidieť už dostatočne vyšúchaná. Je to tak z toho dôvodu, že ju nosím pri sebe nonstop. Používam ju naozaj denno-denne na obyčajné jednoduché líčenie. Mám ju už cca dva roky a hneď, ako ju miniem si plánujem kúpiť presne takú istú. Kedže som "bledula", najviac mi vyhovuje práve bronzer, ktorý má nádhernú hnedú farbu.         Píšem to preto, lebo väčšina bronzerov chytá žiaľ dooranžova :). 





3. Pink Sprint 366 (pink parfait, pink ice, pinktini)

     Tretia v poradí je paletka, ktorá je v moje zbierke pomerne nová. Skladá sa z troch úžasných líceniek ružovej farby. Keďže je nadpriemerne pigmentovaná, stačí jemný dotyk štetcom a máte na pohľad zdravé ružové líčka. Ja osobne ju pri líčení dievčat používam viac ako tiene na oči, hlavne prvý najtmavší odtieň, ktorého farba je niečo medzi červenou a ružovou. Vôbec nepráši. :)






4. Matte Me - Ultra smooth matte lip cream ( birthday suit, old hollywood, rioja red)

     Ak milujete matné pery tak ako ja, určite si pri týchto matných leskoch prídete na svoje. V mojej zbierke mám zatiaľ len 3 odtiene a to nude, bordovej a krikľavo červenej farby. Jednou nevýhodou týchto rúžov je, že mierne vysušujú pery. Netreba ich používať na bežné nosenie, ale pri večernom líčení, ktoré musí vydržať až do rána, je to z môjho pohľadu naozaj skvelá voľba. Sú veľmi podobné matným lip-creamom z Dermacolu. :)





5. i-Divine mineral based eye shadow palette (Original 594)

     Ako predposledná nasleduje paletka farebných očných tieňov. V tejto paletke sa nachádzajú trošku odvážnejšie odtiene, ktorými rada líčim dievčatá na stužkové, alebo plesy. Milujem farby a preto je jednou z mojich obľúbených. Nevýhoda je tá, že tiene sú trblietavé. Radšej mám matné produkty, a trblietky používam len na rozjasnenie tváre . Pigmentácia opäť úžasná.:)



6. i-Divine mineral based eye shadow palette ( Oh So Special 658)

     Ako čerešničku  na koniec som zvolila moju momentálne najpoužívanejšiu paletku očných tieňov. Má zväčša matné Nude odtiene a jediné čo môžem od srdiečka o nej povedať je, že ju milujem. Nepráši a krásne farbí. Rada kombinujem tiene medzi sebou a tak skúšam rôzne variácie. Určite doporučujem ♥

 



     Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a ospravedlňujem sa za špinavé sklá na fotkách, naozaj sa mi to nechcelo všetko umývať. Aspoň vidíte, ako to vyzerá, keď dané výrobky neležia len v šuplíku, ale naozaj sa používajú. Nakoniec prikladám fotku jemného líčenia s produktami práve tejto značky. :) 




2 komentáre:

  1. Pink sprint vypadá úúúžasně!
    Ja mam jednu paletku Sleeku a musím říct, že z ní nejsem vůbec nadšena :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je naozaj super. :) je to možné, ja som z nich naopak úplne nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť