Outfit black winter edition

Ahojte
     Dnes to zoberiem tak nejak v skratke, keďže za posledné dni, sa mi nič extra zaujímavé nestalo. Jediná vec, ktorá ma momentálne teší, je môj nový a hlavne konečne rýchly notebook, pri ktorom mi netrvá napísať článok a pridať doň fotky pomaly 3 hodiny. Keďže máme teraz v škole riadny zmätok a doháňame to, čo sme zameškali za 1. polrok, nemám veľmi veľa času pre seba. Táto skutočnosť ma celkom irituje, keďže čas na seba si vyhradzujem rada. Treba sa však aspoň občas "hecnúť" a nejako si to v tej škole oddrnkať. Dúfam, že dnes ešte stihnem ísť na kávičku, pred tým ako sa začnem drviť nemčinu.   
     Choroba ma pomaly opúšťa a konečne mi prišiel môj čuch naspäť. Chuťové bunky sú žiaľ stále stratené niekde na pol ceste a tým pádom mi všetko chutí rovnako...buď slano, alebo sladko. Je to občas výhoda, aspoň sa toľko neprežieram.. či? (prežieram sa tak, ako vždy, nebudeme si predsa klamať).
     Včera sme sa tak s kamarátkou zamýšľali, kde by sme mohli ísť na vysokú školu. Moje možnosti nie sú moc vysoké, keďže som tomu doteraz moc nedávala. Najdôležitejší fakt, je pre mňa ten, aby ma škola bavila a aby to pre mňa neboli ďalšie roky utrpenia. Ak máte nejaký typ na dobrú školu, či už v Česku, alebo na Slovensku, budem rada ak mi poradíte. :)  Najradšej by som sa zamerala buď na žurnalistiku, Fashion Design, alebo niečo s týmto odvetvím spojené. Naozaj som zvedavá kam ma to v budúcnosti zavedie. 

     Dnes som sa rozhodla pridať outfit, ktorý nie je úplne do momentálnych -20. mrazov, ale skôr do trošku teplejšieho počasia. Kombinovala som dve farby! Pozor na to. Zase som sa naladila na starú dobrú čiernu vlnu, čo sa týka oblečenia. Spojila som pár basic kúskov a outfit bol na svete. Žiadne ódy, sa k tomu ďalej písať nechystám, pretože mám celkom dosť veľké depresie z momentálnej školskej situácie. Tak si aspoň pustím Ivka Táslera a odreagujem sa. Držte mi palce. 




































































































































































































































































































     Mimochodom neusmievam sa preto, lebo mi nebolo úplne najteplejšie, keďže som bola chorá. Dúfam, že mám odpustené . :)
     Teri ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára