My 18. Birthday!

Ahojte!!
     Krásny ´"príjemne" mrazivý deň prajem všetkým. Už si ani nepamätám, kedy naposledy som zažila, že by bolo vonku  -25 stupňov. No však ani to ma neodradilo ísť osláviť moje dlho-očakávané 18. narodeniny.  Trojdňová oslava, ktorá sa konala presne od piatku až do nedeľného večera. Tieto tri dni boli fantastické a úprimne môžem povedať, že to bola OSLAVA všetkých OSLÁV!. Nikdy v živote som nezažila toľko šťastia naraz a chcem sa týmto ešte raz všetkým z celého srdca poďakovať. ♥
     Môj piatkový deň prebiehal úžasne, keďže som najprv začala sláviť s rodinkou z maminej strany, kde som dostala nádhernú tortu, ktorá ma dokonale vystihuje. Kozmetika to je moje!






































   
      Večer sa pokračovalo s kamarátkami, už v trošku "inej" nálade, veď to poznáte..Myslím si, že každý zúčastnený môže potvrdiť, že sa nešetrilo. Dostala som najviac originálne darčeky, ako nikdy pred tým. Pre mňa osobne, to bola po dlhej dobe konečne poriadna babská party...len prebudenie na druhý deň už nebolo také krásne. Aj tak som si uvedomila, aké mám super kamošky ♥. 
   
     (Žiaľ, aj keď nie ste všetky na fotke, risknem to a pridám ju..dúfam, že nebudem zajtra ukameňovaná. :D (samozrejme fotka v kvalitke kalkulačky, ako vždy.))






     Po neskutočne "dlhom" dvojhodinovom spánku, som v narodeninovú sobotu vstávala na volejbalový turnaj. Áno, áno...sama nechápem, ako som to zvládla. Zo začiatku mi však nebolo úplne do reči, postupne sa to nejako vyrovnalo. Vyrovnávala som hlavne ovocím ...najviac mi pomohla hruška. :D Konečne sa nám podarilo s mojim najlepším tímom aj niečo vyhrať a tak sme skončili, na tomto kamarátskom turnaji bronzoví. Cestou domov som stihla síce raz skoro zamrznúť a raz skoro odpadnúť. Aj tak to neľutujem a hodnotím tento deň maximálne pozitívne. :)







 

     Tretí a taktiež posledný deň môjho predĺženého víkendu bola nedeľa, ktorú môžem obrazne nazvať čerešničkou na torte. Oslava, pre zmenu s otcom, bračekom a ostatnými členmi našej veľkej rodinky. Najlepšie Lasgne na moju obednú "objednávku" :D, najkrajšia kytica a najchutnejšia torta. Darčeky ani spomínať nejdem, lebo viac vďačná byť nemôžem. :) Myslím, že v nedeľu som pribrala už aj to posledné, čo som sa deň pred tým snažila vybehať. Ďakujem všetkým za všetko. 


     











































































      Posledné zhrnutie mojej cesty za dospelosťou?
 Keďže som bola veľmi akčná v puberte, prešla som si asi všetkými vecami, ktorými som si prejsť mala. Moja hlava bola zafarbená všetkými možnými farbami. Urobila som veľa nezmyselných detských rozhodnutí, ktoré robím ešte občas doteraz. Zažila som nespočetne veľa zážitkov, koncertov, párty a rôznych akcií s kamarátmi, že sa to nedá ani spočítať. O tom, či som šport zanedbávala by sa dalo polemizovať, ale taktiež zážitky z volejbalu, ktorých nebolo vôbec málo. O láske ani písať nejdem...Všetky tieto veci sú krásne a teším sa, ako sa mi budú časom stupňovať. Taktiež sa teším na nových ľudí, ktorých budem mať možnosť spoznať.
Neviem, asi mám dnes celý deň nejakú nostalgickú chvíľku. Necítim sa síce tak dospelo, ako o tom píšem, ale verím, že v určitých veciach ostanem takým deckom, akým som bola doteraz.
Nazdravie ♥

       




































Teri ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára