outfit New winter fur coat

Ahojte
     Hlásim sa po týždni opäť na blogu. Mrzí ma, že som cez týždeň nestihla pridať žiaden príspevok, ale mala som toho viac, než dosť. Hlavné je, že to mám všetko z krku a môžem sa plne venovať tomu, čo ma baví. :)
     Mesiac január sa pomaly, ale iste chýli ku koncu. Príde mi, že čas v poslednej dobe plynie neskutočne rýchlo. Stále spomínam na to pekné leto, ktoré bolo len prednedávnom. Bojím sa, že rok 2017 prejde, ani sa nenazdáme. Momentálne žiaľ nemám žiadnu inú kreatívnejšiu myšlienku. Jediné čo mám, je chuť spať a dať si dobré talianske jedlo. Asi si idem zapnúť nejakú silno motivačnú pesničku, ktorá ma nakopne. Síce pochybujem, že mi v tejto nekreatívnej nálade niečo pomôže. :D
   
     Keďže je toto zimné obdobie,treba sa dobre teplo obliekať. To je asi heslom každého. Nie jeden z môjho okolia vie, že som typ, ktorý má rád oblečenie a rád skúša nové veci. V týchto mrazivých mesiacov je ťažké sa obliecť pekne, aby si po desiatich minútach strávených na vzduchu nezamrzol. Môj typ pre vás, je kúpiť si poriadny zimný kožuch, ktorý zahraje. Ja som mala šťastie v tom, že som si ho nemusela kupovať, ale darovala mi ho moja teta. Poviem vám, že v živote som na sebe nemala nič teplejšie, ako práve tento kožuch. Dokonca sa mu nevyrovná ani lyžiarska bunda a to je už niečo! K tomu je elegantný a keď nechceš vyzerať ako zemiak, tak sa celkom hodí :D Našla by som nespočetne veľa pozitívov, ale nechcem aby tento článok bol len o tom, ako vychvaľujem kožuchy. Nie predsa každému sa to musí páči. :) Ja osobne, som k tomu zvolila ostatok čierny, aby sám kožuch vynikol. Keďže šál je neprípustný, treba si poriadne zakryť hrudník pred studeným vetrom. Na to slúžia také super kúsky, menom roláky. :D Už len teplá kožená obuv a outfit je na svete. :)
Dúfam, že sa vám budú fotky páčiť. Moja posledná rada je.. Teplo sa obliekajte! ♥













































































































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára